Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 905 ggr
Zelda1
0

Vad ska jag göra :'(

Hej. När jag köpte charlie så skulle jag betala hälften när jag hämtade han å resten månaden där på. Å de har jag gjort. Men amdra månaden hade jag bara 3 kr kvar å hon fick dom sen skulle jag betala 200 3 månaden. Men hon har inte hört av sej å jag har inte fått papper på ham gör de skulle jag få när han var helt betald, men som sakt hon har inte hört av sej så jag har inga papper vet inte när han är född å när han ska vaccineras å kan inte försäkra han. Hittar inte henne längre på fb vet ej vad hon heter efter namn eller något. Vad ska jag göra? Charlie kanske inte ens var 5 mån när jag fick han :'(

Zelda1
0

300 ska de stå å inte 3 kr hihi

VeronicaKahlbäck
0

Du hittar på ett datum året han troligtvis är född och försäkrar efter det, väldigt vanligt bland illrar. Räknade i mitt huvud nu och insåg att hälften av illrarna jag haft har jag inte vetat när dom föddes…
Har hon sagt att han ska vara vaccinerad? Annars gissar jag faktiskt att han inte är det och då kan du vaccinera när som, även om han skulle vara vaccinerad vid ett tillfälle så kan du vaccinera honom nu igen.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

P4go
0

Jag har inga papper på varken Aurora eller Alfred. 🙂
Roddan fick jag ju med allt eftersom han kommer från uppfödare. 

5 månader är ''gammalt'' för att få hem en valp. Tror dom flesta uppfödare lämnar sina vid 11 veckor (rätta mig om jag har fel) så att han var fem månader när du fick honom är inte något konstigt 🙂

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

JossanH
0

Du kan ju försäkra honom trots Tt du inte har rätt födelsedata. Du vet väl ungefär hur gammal han är? Bara att skriva i ett datum som det skulle kunna vara. Du måste ju ha haft kontakt med henne på något vis? Fortsätt den vägen och se om det ger något resultat.

Sajtvärd på Iller.ifokus

illernettan
0

#3 Roddan var 10 veckor när du hämtade honom och är en vanlig leveranstidpunkt för illervalpar 🙂.

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

P4go
1

#5 opsi.. xD
Jag har ju koll *kanske inte* 
Nästan iaf ;)

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.