Iller iFokus

Iller

Etikett: off-topic
Läst 158 ggr
Smeagol
0

OMG Frallan Var På RYMMEN!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I tisdags så satt jag, min pojkvän och min mamma och kollade på en film. Jockes(pojkvännen) telefon ringer, jag hör att det är en tjej men kan ej placera rösten, och jocke börjar gå runt och titta. Jag funderade verkligen på vad han höll på med. Efter ett tag säger jocke, har du sett frallan?? Jag sa: Nä, sisst jag såg han gick han ut på balkongen. Han sa: Det är en här som säger att hon sett en vit iller, jag går ut och kollar. Jag börjar att pipa med en boll men ingen reaktion, sedan tittar jag ut över balkongen.- Då ser jag att frallan är en bit längre bor, där det står en tjej och tre killar.

Jag springer oxså ut. Och jo visst är det frallan som har rymt. Både jag och jocke kunde ej fatta hur det kunna ha gått till??!! Han har ju aldrig rymt förrut. När vi kom hem igen med frallan så sa jag men vi släpper frallan igen och ser vad han gör. (jag visste att mamma var på balkongen). Och ja då springer frallan som en galning till balkongen och halvägs öpp för mattan skriker mamma på jocke. Ja nu fick vi då reda på hur han tog sig ut.

Så inga mattor eller filtar får ej längre hänga på räcket så länge balkongdörren står uppe!! Villken liten klättermus. Och som tur hade han klarat hoppet bra. Lär ju vara någon meter eftersom vi bor på andra våningen.

Och det sjuka var att tjejen som hittade frallan. Hon hade sett nå vitt, och klivit ur bilen och så hade frallan sp´rungit iväg till fotbollsplanen och sedan tillbaka. Hon mindes att hon hade varit på fest hos någon jocke? som hade iller. Och hon hade ej pengar på mobilen men kunde sms. Så hon sms:ade en kompis som visste vem jocke var. Och sedan fick hon nr och sedan hade hon frågat de dära killarna om hon fick låna en mobil och ringa. Och på det viset fick vi reda på att frallan rymt.

Det var så hemskt att klockan var ju halv 11 på natten så, vi kanske bara hade gått och laggt oss utan att märka att frallan var borta=( Ush hemska tanke.

Är så OTROLIGT glad att det gick bra och att den dära tjejen ställde upp till TUSEN!

AlbaStiffler
0

Stytt frallan… Vilket flax ni hade iaf att han kom hem igen.

ViktorMarina
0

Åh fy, så hemskt! Vilken otrolig tur att det var just den tjejen som såg honom, och att hon hjälpte så pass mycket! Lilla killen, inte springa iväg sådär!

Smeagol
0

#1 stytt??

#2 Ja det var verkligen tur att hon visst att det var någon som hade iller!! Fast de är en sak som är bra med att vara dem enda som har iller. Folk vet oftast att vi har iller!! Ifall de skulle bli något mera rymnings försök!? Villket jag hoppas att det inte blir!

AlbaStiffler
0

stygg…

*vilse på tangentbordet*

skrollan
0

men gud vad skönt, det är lite läskigt sånt dära. =/

Faxlin
0

Skönt att han kom tillbaka. Hemskt när de försvinner så där

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars