Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1189 ggr
Tyson07
5

Lilleman söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

Min älskade gamleman gick tyvärr bort i fredags (pga ålder). Han blev sju år gammal.

Nu har jag hans lilla kompis kvar som heter Lilleman & är en busig liten pojke som blir 3 år i Maj.

Lilleman bor ute i stallet, han har två stora boxar & en utebur som han har fri tillgång till. Men pga detta är han inte rumsren. 

Annars är Lilleman världens snällaste iller, jag har haft honom sen han var 10 veckor gammal & han har ALDRIG bitit nån. Inte ens när man leker hårdhänt, tror inte han fattar vad han har tänderna till =o) Han har ingen svans (hade ingen när han föddes). 

Han har blivit kemiskt kastrerad 2 ggr senast i januari-2014. 

Jag känner att jag inte vill skaffa fler illrar & jag mår dåligt över att han ska vara själv, söker därför ett kärleksfullt hem till honom. Ett krav är att det ska finnas fler illrar som sällskap.

Jag bor i Skåne utanför Lund, men kan gärna köra en bit om det krävs, bara han får ett kärleksfullt hem men kompis/kompisar. 

Hemmet är MYCKET viktigare än pengar!

JossanH
1

Vilken fining!!! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

VeronicaKahlbäck
1

Åh så söt! Var kommer han ifrån? 🙂

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Lineajosefina1
0

Om du kan ta honom till Västerås eller Stockholm hade det vart bra, eller möjligtvis Örebro, då hade jag gärna tagit över honom. :)

saramariae
1

Men vilken godbit ! Jag söker en vän till min Maia men dock så ska jag flytta i juni så det är efter då. Finns han kvar då så finns jag!:)

Lupi
0

Så utrolig dumt at jeg bor ganske langt opp i Norge, ser ut som en nydelig gutt! <3