Dashing ferrets har några valpar kvar
Jag har 2 hanar och 1 hona kvar i höstkullen, 1 hane är lite sämmre i den svarta färgen. Dom har en väldigt trevligt temperament men är ju illra så det glada o pigga finns ju där.
Mer info finns på hemsidan, vid seriöst intresse ring eller maila så pratar vi mer.
Vill inflika att valparna är väldigt fina och mysiga. Väldigt välhanterade :)

tyvärr är det fullt hus här. men super söta
Håller med Cecilia. Har ett barnbarn som är superhärlig till både sätt och temperament.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Alltså dom är ju så superfina >_<
Nu när min lila Ozzy fått flytta med pappsen så känns det tomt utan killen här :(
Är sjukt sugen på en ny familjemedlem, men är lite osäker på hur det skulle gå med töserna och sedan även katterna :/
//Belinda aka Zandrama
Lite extra reklam underbara valpar, fia till utseende och underbara till temprament. Har själv en av årets valpar från F-kullen hos mig.
Gud vad fina!! Tyvärr bor jag fortfarande hemma och får inte skaffa någon :(
Jääääklar vilka mörka… 
Hmmm undra om inte Lillstrumpa behöver en sprallig vän. Hon är grymt trött på att pojkarna är så sega nu på hösten. Men 4 illrar låter lite mycket man kan inte få hyra en
delad vårdnad? 

#8 Om du frågar mej är 4 det perfekta antalet, perfekt för man kan dela upp dom när man gör saker utan att få dåligt samvete för att någon blir ensam :P Sen är frågan om man efter tre ser någon större skillnad på tillökningar ;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#9 Hihi så sant.
Det finns en kille kvar som vill ha ett eget hem, gärna med iller kompisar. Han är en stor o go kille även om det jus nu är mer busande än gos.
# 8 Misstänker att hyra kan bli en kostsamm historia, för när man väl fått hem dom brukar dom ju ha tendens till att stanna ;)
Men gud jag döööör! Så underbart söt!
Hade jag haft pengarna så hade jag gett mig själv en tidig julklapp!
//Belinda aka Zandrama
Så super söt <3
Skulle få bara en till …. skulle jag vara redan på väg

Så mörka och vackra dem är :)
Sista killen fick vi hem! :D
#15 grattis :) de valpar är super härliga :) har en brorsa till din kille :)
Välkommen till ferretplanet.se :)
Ja han är hur grym som helst, jättekelig och inte alls särskilt bitig :D Men en liten förkärlek till strumpor och öronsnibbar finns ju där ;) Tog ett tag innan vi fick honom att gå ihop med våra två andra hanar men nu går det jättebra, men jag tror dom tycker han är lite dryg, hoppar på dom och ska brottas när dom sitter och gör sitt på lådan osv :P
#17 hahahha brorsan opp i dagen :D
Välkommen till ferretplanet.se :)
#17 Har en halv bror till din lille kan också säga brosan upp i dagen:P Vet inte hur många gånger Dande kan tycka att Fridolf är dryg när de kommer ett cp bus ryck då han sitter på lådan eller sover och fridolf ABSOLUT ska busa:P
Hahaha, ja dom är för roliga! :D
Roligt att det finns så många Dashingillrar på forumet :)
Åh nu blev man ju mer än sugen :(
Själv är jag just nu totalt djurlös i väntan på att få flytta, och det kliar i hjärtat när jag ser valpar från Dashing ferrets <3
#23 Helt jäkla underbar!!! 😃
Hej ;) vi letar och undrar vad denna söta kostar och finns ? Jag finns på Facebook Renee Moén fd Svensson
Ha en bra dag och hoppas på ett svar
#26 Åh, vad kul! 
Är jätte sugen på att skaffa en! Min faster har haft iller och känns som ett underbart djur. Jag vet vad det innebär och jag är bara 15, men förr ett år sen hade jag tre siberian huskys. Tyvärr så fick dom flytta tillbaka av olika anledningar. En iller låter som ett bra djur då jag ska flytta till en egen lägenhet snart. Både jag och min kompis tänkte skaffa en katt eller liknande. Och ett så busigt djur som en iller känns jättekul! Vad jag har hört så är en iller en blandning av en katt och typ en hund, fast en miniatyr. Stämmer det elr har jag fått helt fel uppfattning? Hjälp och svar uppskattas!:)
Gör en egen tråd istället för ett inlägg i en gammal valptråd. Då får du nog mer svar :)