Iller iFokus

Iller

Etiketter: säljesköpesomplaceras
Läst 2924 ggr
Egycsaj15
0

2 illrar söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej nu e de såhär att jag måste sälja mina illrar av lite olika anledningar. Har en vit/grå på runt 2 år ,hane och en hona på cirka 7-8 månader. Bild finns att få om man hör av sig:)

VeronicaKahlbäck
2

Ett tips är att berätta mer om er! Var ni bor, personligheter, om de är kastrerade (i såfall hur), vaccinerad, försäkrade, om du vill ha betalt osv 🙂

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Grodan
0

Precis håller med #1. Är nyfiken. 😃

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

juulleezz
0

Var i Sverige finns dom?

Michaelaloretta
0

Åh herregud va illern på bilen är lik min Harry… vart kommer han ifrån..? kansake är det brorsan? MVH Michaela

Egycsaj15
0

Såg precis er kommentarer. Han finns utnför skövde:) han kommer från skåne han var misskött innan.han e fullt frisk och har en bra personlighet.:)han är inte kastrerad ock kostar 1500kr då medföljer det en transportbur sele koppel och nisse:) endast den vite hanen kvar:)

Michaelaloretta
0

Ok, spännande.. vi hämtade Harry utanför skövde för 2,5 år sedan… är du säker på att han kommer ifrån skåne och inte föddes upp i Hjo?

Egycsaj15
0

Väldigt säker:)

MillieVanillie99
0

Är jätte intresserad! Tyvärr så bor jag uppe i Norbotten så lite svårt att ta sig ner. Men ska till stockholm i maj, finns han kvar? Skulle du kunna skicka bilder till mig via mailen? aunetaune@hotmail.con

Egycsaj15
0

De e sålda:) så admin kan låsa inlägget:)

Inlägget är låst för nya kommentarer