Vi som ska på mällaren! :D
Är ju några som lagt upp en tråd med bild på sig.
Så kan vi inte göra en gemensam tråd med bilder på dom som kommer vara där? 😃
Så man känner igen varandra.
Även om man har någon speciell inredning i sin hage!
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Jag har ju bara bilder på mej själv när jag är fixad för utgång, dessutom rätt gamla och eftersom jag kör på vrakstilen under utställningar är det ganska missvisande!
Hittade en från i somras som är relativt nära verkligheten, det är jag till höger 😛 Han till vänster kommer förbi en sväng om han hinner, han heter Markus förresten!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#4 tror nästan man förstod att du va till höger 😉
För jag hade tyckt rätt synd om grabben om han hetat Veronica 😃
Kan ju skriva också att jag KAAANSKE kommer ha klackar.. Sååå.. Blir väl 190 minst.. xDD
Gjorde som Jossan och tog en nyare bild nu och här framför datorn på jobnet x) Kommer dock antagligen ha hennarött färgat hår (om jag hinner) Annars brukar jag kännas igen på allt "skrot" i ansiktet ;)
//Belinda aka Zandrama
#4 jag har annars en sjukt smickrande bild på dig från sweetheart ferret!? ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag kommer med mina blådårar Ossian och Caspian. Vi kommer finnas vid Fire Flame Ferrets försäljningsbord under dagen :)!
Byt ut mina höga klackar mot kryckor ist.. Dumma häst..
#10 vilken liten släktträff det kommer bli :) Totte, Oliwer och Alice från första kullen och Casper, Ossian och Lily från andra kullen :) #11 jättedumt!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#9 Åh, det kan jag tänka mej! Då hade jag dessutom feber efter att även ha legat i influensa under en tid, eller om det var då den började.. Hur som så var jag verkligen mitt charmigaste jag.
#10 Kommer båda killarna från Optimus andra kull? 🙂
#11 Oj, vad hände? Du blir väldigt lätt att känna igen iaf, även på håll 😛
12# Verkligen x)
#13 Han vart lite väl pigg så körde ett bocksprång i galoppen och så ah.. Så nu har jag stukat foten på båda sidorna och får inte stödja på den x)
Så här brukar vår hage se ut fast ni får tänka bort snöbollarna. På MI kommer vi ha två hagar, båda lika turkosa och limegröna. Blir det kallt finns det risk för att den limegröna fleecejackan kommer på också. Så jag/vi kommer nog inte vara så svåra att missa 😃.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Min senaste mongobild. Lite fukt ute så är mitt försök till platthår en historia. Första timmarna är det nog bara kika efter den som ser mest morgontrött och bortkommen ut.
Har inte råd att lägga nån slant på snyggare inredning tyvärr. Försökt skrapat ihop allt som är i samma färg, lär bli rätt rosa och fluffigt med fluffiga illrar. Lär även ha en playpen delad på två. Ena kommer innehålle en svart dryg okastrerad hane som kommer ploppa och försöka bryta sig in till andra sidan under hela dagen.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#14 Kul…! Har varit där, några gånger. Ändå bra att det "bara" slutade i stukning.
#16 Du har ju jättefint självfall! Vi har typ samma frisyr men jag har det rakaste hår man kan tänka sej.
Här är det ingen speciell inredning heller, inriktar mej på trivsamt 😛
Jag och Jesse snilleblixtade och de senaste dagarna har jag byggt och sytt som en galning. Vår hage kommer ha ett frukost-tema och om nån snor idén kommer jag bli fett besviken ^_~
Håller dessutom på att färga håret turkost så om nån ser nåt som liknar Plupp i ett hav av ost och illrar är det jag. Är det mer skäggigt är det min sambo Jesse men han är lika snäll som mig så det är verkligen fritt fram att hälsa.
Nu är jag verkligen aspepp på att få gå på utställningen. =D Ska bli superkul att få träffa alla människor och illrar!
#14 Vad tråkigt med foten =/
#16: Inget fel med rosa och fluffigt. Rosa är alltid den finaste färgen (in my humble opinion)
#17: Trivsamt är absolut ingen dålig inredning heller ^_^
#17 drygt när man har själv lockande till korklockar när man har frisyr som man vill ha rak ^^
#18 jag avskyr rosa ;-). men snyggt till illrarna
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Jodå, Ossian och Caspian kommer båda från Optimus andra kull :) I'm Trouble och Too School For Cool ^^ LÄNGTAR :D!!!! Snaaaaaart smäller det :D!!

#20 Åh då kan du och mitt sällskap ha släktkalas! Jag har Oliwer från första kullen, Camilla har Totte från samma, Jossan har Alice från första och Lily från andra 😃 Undrar om det finns fler släktingar med?

Jag kommer ha den här tröjan på mig ( hade ingen bra bild på mig) så ni vet vem jag är ;)
//Denise
Blivit fri från mina kryckor! 😃
Håller mig till det jag alltid säger, ''röra på sig är bra!''
Så poff, så har det varit okej idag!
Haltar lite och kommer kanske ha en krycka iaf men ändå!
Förväntar mig massor med bilder och berättelser imorgon/övermorgon! :)