Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 862 ggr
Rebellkatten
1

Hej innan MälarIllern 2014

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg att andra gjort trådar nu innan utställningen och tänkte göra en presentationsstråd för mig och mina djur om nån vill hejja på oss. 

Såhär ser jag ut. Men jag kommer nog ha en annan hårfärg på utställningen. Kommer nog inte heller ha en kigurumi på mig. 

Alla får hälsa och jag lovar att inte bitas en enda gång.

Rebellkatten
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och här är en bild på illerdjuren. Lilith har precis kommit i löp och har börjat släppa vinterpälsen. Så hon kommer ha ett sår i nacken och vara ful i pälsen på utställningen. Så typiskt. Sid/stig/snigeln hoppas jag behåller pälsen till efter utställningen.

VeronicaKahlbäck
3

Tycker du ska kigurumi på dej, skönt att vara bekvämt klädd på utställning 🙂

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

P4go
1

Jag tänker ta med min one piece xD

Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Rebellkatten
0

Hmm, kanske får ta med mig en kigurumi i alla fall. 

Hoppas att Kolstahallen är varmare än lokalen förra året, är den inte det lär jag nog ta på mig alla kläder jag kan. Inklusive kigurumi.

FerretCrow
0

#4 tyvärr visste vi inte att värmen var så otroligt dålig i förra lokalen, men den nya är ju en sporthall så den värmen bör fungera bättre =)

Rebellkatten
0

Nä, det är ju klart att ni inte kunde veta det, det var en bra lokal, men shit pomfritt vad kallt det blev att sitta i den hela dagen. 

Jag är rätt säker på att Kolstahallen används mycket mer än den vi var i förra året så det blir nog inte alls lika kyligt som då ^_^

FerretCrow
0

#6 ja jag kände ju aldrig själv den kylan. sprang ju som en tok runt runt.