lyckliga melker :)
tog en sväng förbi djuraffären och köpte en pipis( inte för att ha INTE har några, har väl minst 10 numera) till Melker. Köpte en boll med taggar som piper jättehögt!
Vad glad han blev, för att kunna bära den måste ha bita ganska hårt och då piper den så han har hållit på med den ett bra tag nu :)
han är så underbar, vad glad jag är att jag får ha honom :)

han har det bra hos dig nu =D
vad har hänt med amy ?? du pratar ju bara om Melker ^^ hihi
haha, det blir lätt så :)
Amy tycker väldigt bra om Melker ( hittils)..dom sover och leker ihop och hon är än så länge lika glad i mig som hon var innan.. hon verkar lära honom lådpoängen också, har bara torkat 5-6 högar sedan jag fick hem honom i lördags.
nu på morgonen när jag släppte ut dom i lägenheten så gick först Melker på lådan och sedan Amy :)

Har du sett att det finns gummipipisar som är fodrade? Dvs de har någon sorts tygfyllning i + vanliga luften, som gör att de inte är lika lätta att bita sönder? Ser ut som en vanlig pipis, men känns lite tjockare än en vanlig… Så den blir bittåligare utan att den ytliga gummin blir tunnare.
jag såg något sådant idag men den var så dur så jag orkade inte engagera mig ;)
men jag tänkte ta en titt på något sådant längre fram..han älskar verkligen sina pipsar …
Har han inte med sin favoritbotboll med sig, den kunde man pipa med och han blev som galen, han sprang och "sparkade" med den och tog någon annan den så bet han i den och sprang iväg? :)
Har han inte med sin favoritbotboll med sig, den kunde man pipa med och han blev som galen, han sprang och "sparkade" med den och tog någon annan den så bet han i den och sprang iväg? :)

O´boy va glad jag blir! Att det funkar så bra med dig och Amy. Vi tänker ju ofta på Melker förstår du :) Så det är så skönt att höra hur han har det och att han har det bra. Saknar honom.. Ge honom massa gos från oss!
Hur länge håller pipleksakerna för er?
Nova tuggar sönder dem på några timmar, alltså så att de inte piper utan bara blåser på grund av alla mini hål.
#8 du vet säkert det redan..men se upp så hon inte får i sig några delar, stopp i tarmen är nämligen en av de främsta dödsorsakern hos iller.

#8 jag har köpt mjukispipisar till elliot i hopp om att dom ska hålla längre.. det har dom gjort=) dock vet jag inte om det beror på att han verkar sakna instinkt att döda pipisar eller det att dom är tygiga på utsidan
#9 Japp jag vet, håller koll och kollar alla leksaker innan hon får dem. Men det är alltid bra att bli påmind, kan hända att man vimsar bort sig ibland..och vimserier kan bli både dyrt och tråkigt om man har otur.

Stifflers pipisar håller länge. han mördar dem inte utan vårdar dem som bäbisar, dörför är jag knappt rädd för att han ska tugga i sig något. Hans pipis fick jag slänga efter 3-4 månader då den fått små små punkteringshål. Han bet alltså inte sönder något.
mina bryr sig knappt om pipisarna så, jag piper med dom ibalnd när vi är ute och går eftersom skrollan går lös, men det är aldrig så att hon stor släpar dom inomhus :(
Jag köpte en kyckling till Nova igår och jag kunde höra hur hon fullkomligt ströp den. Jag börjar fundera på vad det är för mördarmaskin jag har. Hon går lös på allt av gummi, fullkomligt slaktar. Det enda Nova om möjligt vårdar så är det hennes lejon från ikea, det bär hon runt i vänster öra och gömmer på olika ställen.

*naaaaahaaaar avundsjukt åt fotot i #15*
#14> Mean machine i hög kaliber. gör hon likadant med tygklädda pipisar?
vill även lägga till att den bilden togs första dagen dom träffades :)