Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 857 ggr
barajord
0

omplacering utav två stycken illerkamrater

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har två stycken illerkamrater som jag numera kommer vara tvungen att lämna ifrån mig pga förändrade relationer, komplikationer, flytt samt dylikt. 

dessa två är sputnik och fester.
sputnik är en kastrerad hane på 3 år. han är typen som älskar att sussa i filtar på soffan och som väldigt gärna tar en promenad utomhus. han älskar även att busa runt om någon väcker igång hans valp-sida.

fester, som då är sputniks sambo, är en 4 år gammal hona som är mer åt det busiga hållet. vill utforska och se allting som går. älskar att öppna garderober och dra ut varenda ting i de. är även förtjust i att krypa in i soffor och under madrasser för att vila där ett tag. även hon är en kastrerad iller.
p.s flickan avgudar att pussas med människor.

sputnik och fester har alltid levt ihop, men oftast sover den ena när den andra är uppe och härjar. de är vana vid katter, trots att dessa kan vara rädda för de ibland. illerkamraterna är inte helt rumsrena, men med mycket tålamod och omsorg går nog det att styra upp. utöver det så är de hur gosiga som helst, bits inte om det inte gäller uppmuntrar till lek och förstör inte ting, så länge du inte lämna ett glas fullt med chokladmjölk på bordet.

deras nya hem kan tyckas helst bestå utav människor med illervana, men de passa nog alldeles utmärkt även för de som aldrig haft ett sådant djur innan. de kräver mycket uppmärksamhet och mycket gos, som klappar, pussar och sova ihop.

det känns mest stabilt om jag efterfrågar en 1000-lapp för de så att jag vet att deras nya hem är seriöst och för livet ut, men detta kan givetvis avstås från om du låter som en ansvarig person och en som kommer ge mina ögonstenar kärlek.

vid intresse skicka sms till: 0735172651 eller pm:a mig här. tack på förhand.

barajord
0

.

barajord
0

.

mymayday
0

Hej! Hur har det gått? Har de fått något hem än? Jag och min sambo har funderat på att skaffa en illerhane som kan leka med vår lilla Mayday. Vart bor ni och skulle ni kunna tänka er att de får separata hem?

[Lunafox]
0

Bägge illrarna har flyttat. 🙂

VeronicaKahlbäck
0

#4 Vad roligt :) Om dom flyttat till dej så vill vi såklart se lite bilder! 

Låser då tråden.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer