Söker omplacerings hona
Nu är det äntligen dax att bli med iller igen! Jag söker en hona som är minst 2-3 år, inte skygg, rumsren och full av bus! :) Jag har haft iller tidigare för några år sedan och har läst på lite igen om dessa fantastiska husdjur! Om det är någon som har någon omplacering och ska på utställningen den 8 Mars i Märsta så kan jag ta mig dit. Jag söker även en stor och bra bur som hon kan sova i på nätterna. Hade ingen bur till min förra dam, så de här med bur är nytt för mig, ni kanske kan rekommendera någon bra?
Som du säkert vet är det inte okej att ha dom instängda i bur under natten, om inte buren uppfyller kraven på 5kvm sammanhängande golvyta. Ska du bara ha ett myskrypin så funkar vilken bur som helst i stort sett. Allt ifrån en transportbur med hängmatta, till en stor utställningsbur på flera våningar. :) Vill du inte ha illern lös under natten är det mycket bättre att spärra av till ett rum som illern kan vara i. Hoppas du hittar en ny kompis :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag säljer denna bur och är arrangör av Mälarillern så inga problem att jag tar med den dit =)
http://iller.ifokus.se/discussions/52dd8999ce12c473bf001898-midwest-home-bur-saljes?discussions-4
Ja men precis, en bur mer att ha att sova i, inte bli inlåst i ;)