Välkommen hit Felicia!
Igår flyttade lilltösen in hos oss och hon har redan charmat hela familjen. Eller ja, iaf oss 2 benta, dom andra illrarna tycker inte det är charmigt med fräs och skrik men än har det inte blivit några större bråk så det ser ljust ut.
Nu satsar vi på att lära känna varandra och mysa så mycket vi bara kan och det har hon inget emot, vill gärna sova i min famn och uppskattar att bli kliad bakom örat :)
Var i utegården med henne en stund på förmiddan å OJ vad glad hon blev! Får väl inte se röken av henne när hon väl lyckats klura ut hur luckan ut fungerar :-D
Så ett par bilder, kameran bråkar så ni får stå ut med dålig kvalitet :P
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

Vad kul att se att hon har det bra=)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Härligt att se! Hoppas att allt går bra för er!
Hon har verkligen kommit till paradiset :-)
#4 Ja det ska nog bli bra det här, bara rädslan för mina pälsar släpper blir hon nog helnöjd :)
#5 Tack, det tror jag det kommer göra :)
#6 Hoppas hon tycker detsamma, det är hon värd lillskruttan!
Oh härligt o se hur hon har det, hon var verkligen en jätte fin o trevlig iller.
Lyxigt det ser ut för henne hon kunde inte fått det bättre!

Skönt att hon har kommit hem nu:)
Hannah: Hon är hur go som helst! Får se om det är en period nu bara men det tror jag inte, kan inte föreställa mej henne sätta tänderna i nån :)
Ulrika: Ja, nu har hon verkligen kommit HEM!
=)
Paulina
Jätte roligt och så att hon har det bra!! :D Jag blir sjukt glad, Men känns fortfarande som folk typ blev JÄTTEFÖRVÅNADE över att hon är snäll osv… Och som att folk säger att hon hadde det dåligt här. Jag tänker inte börja diskutera det men precis som jag sa så har hon haft jätte bra här. Hon var JÄTTE bitig ibörjan. Men jag har tränat bort det mästa.
Lisen tack så hemskt mycket för att du tog henne du är underbar!
Härligt!!!
Hoppas alltså bara att jag har bevisat att jag kanske inte var så jävla dum och dålig som vi trodde.
En mycket fin pastell :-) Trevligt med en utegård, hur stor är den ?
Grattis till lilla fina Felicia :) nu har hon verkligen hittat ett paradis :) hoppas att hon ska snart börja busa med resten av gänget :)
Välkommen till ferretplanet.se :)
#15 Ja den är både vi och dom glada för :) Jag byggde den i somras och tänkte först bygga större men är glad att jag nöjde mej med 9 kvm för det var en himla massa jobb! Får se om det blir utbyggnad till sommaren, får väl bygga till 9 kvm/år :-)
#16 Tack! Det hoppas jag med och det har gått framåt rätt mycket på bara ett dygn så dom kommer nog snart igång :)

Ååh tycker att det är så roligt att höra att det går så bra:)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#20 Som hon lät när hon såg mina illrar första gången trodde jag det skulle ta månader att få henne mindre rädd.. Det var det mest hjärtskärande skrik jag hört :(
Nu får vi se hur lång tid det tar innan hon vågar vara lika nära dom andra men huvudsaken är att hon har en hon känner sej trygg med :)
#19 hahaha, helan och halvan :D
Sajtvärd på Iller.ifokus
Åh vad skönt med ett lyckligt slut!

#21 Åh hon illvrålade när hon såg Belsebub första gången, ett dygn senare jagade hon dubbelt så stora Alinda runt hela köket=p

#20 hon har väl alltid varit ensam iller tidigare? Tar ju ett tag att fatta vad dom andra kan va bra till:)
#25 Nu vet jag ju inte sååå mycket om henne men hon har träffat åtminstone en iller, en okastrerad hane…….. Som det verkar på henne har hon inte umgåtts med andra sen hon var valp eller så har hon åkt på dyngspö.
Dom har haft en kontrovers inatt, första natten alla var tillsammans. Hon var tuggad i nacken men konstigt nog verkar hon mindre rädd för dom idag :S
Nu får dom bara träffas allihop under uppsikt å så får hon sova med valpen ett tag framöver.
#24 Mina har hon insett att man inte ska jaga, det slutade inge bra när hon försökte :P Är ju annars ett bra sätt att få bort det "farliga" men det förutsätter att den andra kutar iväg vilket inte mina gjorde…… Trodde jag hade mesproppar men dom gillade INTE att det kom in en dam och lät illa. Tycker ändå det känns hoppfullt för dom är inte på hela tiden utan det är då och då bara.

#27 Jo.. Alinda verkar ha ärvt mesproppsdragen från sin far=p Eller så blev hon bara överraskad när något litet kom farande bakom henne…
Då och då är definitivt hoppfullt!

Hur har de gått? Har hon charmat dom andra illrarna än?:)
Det går riktigt bra, hon är värsta mysisen och vill mest ligga i famnen och bli kliad :)
Har just fått över henne på enbart kött så nu hoppas jag hon börjar lägga på sej lite så hon inte fryser i vinter ;-)
Hon har börjat leka mer med mej och kaxat till sej en hel del så nu känner hon sej nog ganska hemma.
Dom andra illrarna… Där går det tyvärr inge vidare men vi kämpar på. Lilla fega Flis åkte på stryk av mina båda vuxna så hennes rädsla för andra illrar blev verkligen inte mindre :(
6 månaders hanen går det däremot ganska bra med och häromdan gjorde hon något som liknade lekinviter åt honom. Planen är att låta dom umgås och hålla henne undan mina "monster" så hon åtminstone blir trygg med EN annan iller.
Hon älskar f.ö att gå på promenader så nu ser jag fram emot att bli "ogravid" så vi kan knalla i skogen hon och jag :)
Men åååhh….. Hon är sååå liten, och både hon och Labbas är ju himla söta. 

#30 Vad skönt att det går så bra med er tvåbenta iaf.
De fyrbenta kommer ju komma över det här i sinom tid, dom behöver bara tålamod men de vet ju du redan:)
Haha, "ogravid", är det lång tid kvar?:)
#32 Ja och nu ser vi dom mer och mer tillsammans :) Hon tog kycklingvingen å släpa in den i buren trots att han låg där :-O
#33 Ja förr eller senare men nu får hon hämta sej lite :)
Jag hoppas det är minst 4 veckor kvar, har fött för tidigt innan och har 2 galet struliga graviditeter bakom mej så man vet aldrig. Var in till USÖ en sväng förra veckan och då ville dom behålla mej så jag är hemma med order om vila, det går sådär 
#35 Underbart ❤️
Medarbetare på Chinese crested ifokus.

#35 Så himla roligt att hon äntligen fick ett hem att bo kvar i :) Komiskt att du uppdaterade idag, igår bläddrade jag förbi den här tråden och undrade hur det hade gått!
#37 Det borde alla illrar ha rätt till tycker jag!
Det var samma dag jag tog bilden och det slog mig att jag nog borde berätta för er att hon mår fint, märkligt..

#38 Det håller jag med om :)
Ja, lite häftigt!