Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 402 ggr
Gustav-o-Linda
0

Vilket är det bästa illerfodret ????

har en valp på 4 månader… Ska få hem en ny valp i helgen som är 3 månader… :)

Soffi
0

Många har nog olika åsikter på den där frågan. Jag personligen tycker att Vitalin är det bästa.

TottsiGirl
0

Jag kör oxå på Vitalin illerfoder .. Tycker det är kanon och absolut prisvärt.. Brukar köpa på träffar och utsätllningar så slipper man fraken :) Sen blandar jag just nu ut Vitalinet med ANF illerfoder ifall Vitalinet skulle ta slut så har jag något i nödfall

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

sarae
0

Jag tycker vitalin är ett av det bästa. Sen blir jag mer och mer övertygad om att totally ferret faktikst är det bästa. Sen är det bra att blanda ut det med ett annat högkvalites foder. här kör vi med orijjen

Gustav-o-Linda
0

Kanon bra !

Jättebra sida om man vill ha råd :)

Tack ska ni ha :)

Soffi
0

Puttade upp en tråd om illermat till dig om du vill läsa :)

Gustav-o-Linda
0

#5 Tack :)

Faxlin
0

Jag anser att vi har tre bra illerfoder i Sverige. ANF illerfoder, Vitalin och Totally Ferret.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

totally ferret kan man köpa på en hemsida, vilken?

ANF köper man från AMHS illertorg?

Vitalin då?

Ähh, jag har absolut ingen koll, någon som kan hjälpa mig? =)

[Falo]
0

Här hemma ges bara Vitalin men tycker även det finns några andra foder som är bra. Beror lite på åldern på illrarna och hur aktiva de är också. Då de är valpar tycker jag du ska titta på foder som har extra mycket protein och fett.

sarae
0

TF kan du beställa från www.teba.se

tror amhs har ANF, men det finns även i vissa djuraffärer.

Vitalin finns bara hos amhs

TottsiGirl
0

Vitalin och ANF säljs på Amhs-Illertorg www.amhs-illertorg.se

Totaly ferret säljs på butiq men dit vet ja inte adressen just nu..

ANF säljs även på vissa djurbutiker tror även att Totaly Ferret gör det men där får ni gärna rätta mig om jag har fel.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Gustav-o-Linda
0

:).

då är min Royal Canin baby cat helt fel alltså ?

sarae
0

#12 nej, helt fel är det absolut inte! det är ett av de bästa kattfodren du kna ge till iller. men det är bra att blanda 2 eller flera sorter, så att lägga till ett illerfoder i blandningen hade varit det optimala

[jenkass]
0

vi använder vitalin och ibland blandar vi även det med Royal canin

skrollan
0

tack så mkt : D

Gustav-o-Linda
0

ok, då ska jag genast beställa vitalin o blanda ut Royalen med :).

Är det ok att e illrar rått kött? min tjej jobbar med det och kan ta hem vad som hellst och hur mkt som hellst  :)

Gustav-o-Linda
0

"14 ok… det ska jag oxo göra från o med nu! :)torrt oxo va ?

Faxlin
0

#16: Hoppar av glädje. Ja det är superbra att ge sina illrar rått kött. Så utnyttja den möjligheten till max.

Audiatur et altera pars

Gustav-o-Linda
0

OK #16

Då ska dom få det :)

Hur mkt dom vill ;)

tessa
0

#2: Finns ANF på Torp eller? =) Julius har länge fått vitalin, men nu har det just tagit slut.. men har jag tur, har jag snart ett bra lager hemma ;)

Faxlin
0

#19: Vad bra, då kommer du ha illrar som mår bra.

Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

det finns ett antal bra illerfoder, men var inte hundra på att din iller verklgien gillar dem. Köp liten påse först för att se om de äter maten. Har köpt många olika sorters kattmat/illermat som blivit dissade totalt. Vägrar smaka ens en bit ibland. Då är det bara att hiva fodret… *suckar för sina pjoltisar*

TottsiGirl
0

#20 nej dom har det inte på torp i alla fall inte i standard sortimentet däremot har arken på överby köpcentrum haft det inne i sitt sortiment då där finns det att få tag i.. hehe ännu närmre för din den :)

tessa
0

#23: ahaa, bra att veta! =)