Sessan vill ha en kompis..
Sessan bodde förut ihop med sin syster och när dem skulle säljas, såldes de var för sig och Sessan saknar nu sällskap..
Så nu söker jag en lite äldre sällskap till henne..
Skriv gärna och berätta om du har någon som behöver ett nytt hem.
Mvh Therese

Om du har bra illervana så har Nora_Dede två tjejer till salu, du kan ju alltid höra med henne.
men dom skulle väl helst inte vara med en annan iller så att dom blev tre? Eller jag vet inte..

Hoppas ni hittar en kompis till er Sessa!

#2kom inte ihåg, tror de va så men om dom funkar ihop så är ju det super
jo, det är klart! jag bara tänkte eftersom det är nu det blivit så jobigt för henne.. :P
3 sötisar kanske blir för mycket sött ;) Man skall ju inte dela på dem.

nä det förståss, men det va bara ett förslag…men annars har hon alltid dom andra omplaceringsillrarna som behöver ett kärleksfullt hem=)
jag kan sära på dom
Vart finns dem? Jag bor i Trollhättan.
i Ånge bor jag nu
kolla tråden annons… som jag puttat upp så kan du läsa blocket annonsen
#9 är det något för dig kanske?
Oj lite långt.. :(
ok
Finns det ingen som åker ned åt?
starta en tråd här och fråga det är alltid något svar man får
Hm skall man starta en här eller i en annan kategori? :/
Iallafall om det är nån som åker i från där som Nora_dede bor och ned mot trollhättan skulle det vara super bra om ni hörde av er, sessan vill gärna ha vänner.
Mail och msn:
gå på skriv och skriv där och stoppa dom i kategorin snacksaligt om iller. skulle vara helt underbart om du skulle kunna ta mina tjejer för om dom inte får ett hem så måste jag ta bort dom=(
Så där.. :) skall kanske fråga vad du skall ha för dem också? :)
Om nu transporten ordnar sig vill säga.
ja det står 2000 i annonsen eftersom dom båda är nyligen vaccinerade. vad tycker du om det?
Jo det går ju får bara se med transporten och se vad den går på. Men jag säger inget säkert än, beror helt på transport. :)
ja men jag ska försöka kolla åt dig oxå. hur långt har du till göteborg?

Nora_Dede Hoppas verkligen att det löser sig för tjejerna men jag måste bara säga att det finns ju ingen anledning att avliva dem ifall du inte kan få sålt dem. Du kan ju låta en omplaceringskoordinator omplacera dem åt dig. Du får ju ändå vara med och bestämma vilket hem de hamlar i men hela ansvaret att leta hem hänger då inte på dig. Det kan ju vara värt att försöka istället. Av alla illrar som har varit ute för omplacering på det här forumet så finns det väl inte någon som inte hittat till rätt hem till slut. Det finns säkert en lösning för de här tjejerna också, det tror jag säkert.

kolla omplaceringsannonserna. Finns massor med illrar som söker hem just nu… både ensamma och par. Både gamla och yngre illrar… lycka till!
#24 ja men vad finns det för personer i närheten av mig då som är omplacerings kordinater?
eller jag startar en ny tråd så håller vi oss till ämnet här =)