(S) Vitalin Ferret
Vi har två oöppnade påsar på 15kg med Vitalin Ferret Food och undrar om någon är intresserad av att köpa?
Vitalin innehåller 40% råprotein, 20% rå olja & fett, 2% råfibrer och 10% aska.
Vi bor i Kristinehamn men det är inga problem med att skicka.
Skicka ett pm om du är intresserad! :)
Beror väl på priset för maten & frakten.. Kan bli dyrt..
Kärlek, ärlighet & respekt. ♥
/vegosessan.
Jag håller på att kolla upp vad frakten blir för att kunna räkna ut vart allt hamnar, men det var svårare att ta reda på än vad jag trodde. Jag återkommer så fort som jag vet lite mer :)
Kommer man upp i några kilo så brukar Schenker vara nästan halva priset mot posten. Bussgods kan vara rätt billigt också beroende på vad man ska skicka.
Är intresserad, kolla vad det kostar och återkom med svar. :)
Schenker tar bara upp till 10 kg från privat personer… posten upp till 20 kg men det är dyrt, kolla bussgods eller andra företag som DHL.
Välkommen till ferretplanet.se :)
Så, då har vi äntligen kollat upp vad allting kostar och fixat emballage och sånt.
Vi har tänkt oss ett pris på 1100kr för 15kg Vitalin Ferret inkl frakt & emballage. Vill man ha levererat hem till dörren kostar det ca 70kr extra. Men vi kan också tänka oss att dela på en påse om det skulle vara intressant, då får man det givetvis inte i en originalförpackning men vi skickar med innehållsförteckning. Priser på det kollar jag upp om det skulle vara aktuellt :)
Kan också tillägga att om intresset finns kan vi fortsätta ta hem Vitalin så att man slipper byta foder och krångla ifall man vill fortsätta. :)
*Putt*
putt