Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 407 ggr
Smeagol
0

Illerträffen i HC! =)

Har inte skrivit här inne på ett tag men nu j*klar ska jag ta mig i kragen. En anledning är att jag varit så besviken pga att våran kamera har gått sönder, så alla kort är bort från träffen + hela semestern :( Inge roligt alls. Hade sett framemot att få visa lite bilder här inne. Men men nu är ju det som det är, man får bara hoppas på att bilderna går att rädda på något vis!?

Ville bara berätta att det var grymt kul på träffen i hc. Nog för att man saknade smeagol och frallan grymt mycket. Men de fanns ju massa andra pälsar som man kunde klappa på =). Och snacka om att tiden bara flög iväg! hux flux så var klockan 4! Och Åsa vi var på väg att hälsa på men de fanns tyvär ingen hemma=( Så det kan gå. Men jag ser framemot att få åka på flera träffar!!=) Fast då ska jag ha mina pälsar med mig!!

Och var de inte flera som hade kamera med sig på träffen?? Bilder vill jag se!!

sarae
0

nej va tråkigt! typiskt att det alltid händer när det gör mest skada :(

jo det finns massa bilder redan upplagda från hc..ska se om jag kan hitta trådarna!

Faxlin
0

haha, ja det är inte alltid lätt att hitta på oss. Vi har ju en viss förmåga att traska omkring. ;-)
Men det var så roligt att träffa er.

Förresten har din moster nämt att hon träffade mig där? Det var lite roligt tycker jag. hihi
Dessutom stod vi och hade olika åsikter om antalet illrar du har ett tag. Tills de fick ge sig och inse att du blivit en Frallan rikare sedan de hört något. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#1 jepp. jo jag vet att det varit någon tråd om det men jag minns inte heller villken det va??

#2 Haahh.. vad fränt. snacka om att ha minne eller. Min mosters kar ahr ju till och med träffat frallan!! haha. Ja där ser du vad intresserade min släkt är av illrar!=)

Förrästen hade du några illrar i närheten när du träffade dem??

Faxlin
0

#3: Japp din moster stoppade mig och började prata eftersom jag var ute och gick med en av pälsarna :-)
Så efter ett tag nämnde hon dig och Smigge så då berättade jag vem jag var och hur jag visste vem du var :-)

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#4 Ja ha, vågade hon klappa dem då?? Var det bara min moster eller hade hon sin kar med sig?? Antar att inte Julia (hennes dotter) va med för då hade du nog inga illrar kvar. När hon såg mina illrar så så hon: åå, vad gulliga dem är. Pappa, kan jag få en sån. haha=)

p.s det är en liten värld vi lever i. Fick veta av min styvfar att min moster var där eller hade varit där när vi var påväg dit.

Faxlin
0

#5: Det var din moster och Julia med som kom. Och de vågade klappa min päls båda två :-)
Sedan såg jag resten av familjen uppe vid receptionen. :-)

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#6 ja ha. vad skojigt=) Fränt att de vågade klappa dem=) hihi. kanske är bra de så att de ser att det finns snälla illrar oxså ;)

Faxlin
0

Ohh, de pratade sååå stolt om dina illrar. Och bad om råd för hur man skulle få dem snällare. hihi
Så de har gjort större intryck på dem än vad du tror, tror jag ;-)

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#8 VA? Är du säker på att de va släkt med mig?? hahah OMG :0!

Faxlin
0

#9: Haha, övertygad om det :-)

Audiatur et altera pars