OT OT OT OT OT OT OT OT
Tessan kommer till sthlm den 1 augusti (utan illrar), men hon vill gärna gosa med andras ;) Om man får tid och tillfälle alltså… vore ju lite trevligt att hälsa på alla kändispälsar här inne som man har sett växa och frodas under snart ett års tid =)
golf.ifokus.se
stannar hon i katrineholm på vägen? :O

Om så önskas ;)
golf.ifokus.se
Vad ska du göra i storstan om man får va nyfiken att fråga :D

Ska dit å träffa Mattias =) En kille jag träffade på Strand hotell i borgholm den 30 juni…så åkte han hem den 4 juli, så skickade vi massa sms, sen för 2 veckor sen när jag satt på Strand och lyssnade på pianokillen så bara dök han upp igen, helt random, så bodde han hos mig i 2 veckor, men han åkte hem igår…
golf.ifokus.se
ahh fan va nice :)
Hoppas ni får de trevligt då :)

Ja, det får vi säkert =) Men jag vill ju dit NU! De har blå himmel och 25 grader i skuggan…och här sitter jag på jobbet med värmefläkten på?!?! Hoppas iallafall att det inte börjar regna idag… ska nog spela en runda golf sedan… Men det ska ju tydligen regna imon, och då ska jag spela golf igen och tävla dessutom! Usch vilken sommar vi har.
golf.ifokus.se

Kommer sakna Melwin jättemassa nu när jag ska bort :( Jag vill ta med honom! Men han och Epona har ju ingenstans att bo då…
golf.ifokus.se
#4 sommarflört? (nyfiken på andras privatliv, förlåt)

Ja, förhoppningsvis mer än bara flört ;)
golf.ifokus.se
Ohlalala! Vad kul med some löööve

Ja, om det nu är det från hans sida XD …jag vågar ju inte fråga >.<
golf.ifokus.se

Vad skojigt för dig Tessan. Hoppas du får en underbar vistelse i storstaden :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vad är det för fel på killar? Varför kan han inte bara tala om för mig om vi är tillsammans eller inte? XD >.<
golf.ifokus.se

Varför kan du inte bara fråga?
Mitt tips till alla nya relationer att direkt från början vara ärlig. Undrar mna något, så fråga!!! Ju längre man väntar med ärligheten och de uppriktiga frågorna, destå svårare blir det att annamma det! Så fråga, så får du svar. Unviker han svaret, ja då vet han antingen inte eller så vill han inte… men man kan göra det smidigt och vuxet, så att man inte skrämmer dem… hahaha… lycka till!

När jag skrev detdär hade jag redan frågat 2 ggr utan att få svar förstår du =)
Men fick svar idag på morgonen innan jag åkte hem… vi ÄR tillsammans =) Bara det att han tycker det är jobbigt att det är 50 mil mellan oss typ… Mer utflykter för mig =)
golf.ifokus.se

50 mil får man jobba för, men det kan det vara värt. Se till att ni får det jämlikt bara när det gäller resandet, i längden blir det annars en belastning och ett problem för relationen. Har själv lärt mig det den svåra vägen…hehehe… Men det låter ju bra att han själv vill satsa på det och vågat säga det till dig! Lycka till med härligheten! :-D

Vaeför åker inte illrarna med dit??

För de är inte så rumsrena av sig längre och han bor hos sina färäldrar så jag tror inte det är okej för dem heller.
golf.ifokus.se