Min prins behöver tillfälligt hem eller ompcerad
Hejsan jag har en liten söt charmig illerkille på 5-6 månader som jag älskar över allt annat men är gravid och har inte riktigt tid och ork att ta hand om honom då han är så ung och jag vet inte vad jag ska göra för vill inte lämna han men måste så vet inte om jag vill omplacera han eller om jag vill ha ett tillfälligt hem åt honom än det aldra viktigaste för mig är att han får det bra och att jag kan hälsa på!
Viktigt att skriva vart han finns ifall nån är intresserad :)
Oj förlåt det glömde jag vist ! Min lilla prins finns nere i Trelleborg som är i Skåne!:)
Vi kan nog eventuellt ställa upp med tillfälligt hem. Alltså att du står som ägare men vi betalar mat och delar på eventuella veterinärkostnader. Men då är det ju bra om det inte är för långt mellan om du inte vill ge upp killen helt, kan ju vara kul om du vill hälsa på emellanåt tänker jag. ^_^
Men vi finns i Uppland, så det beror ju på var du bor.
Det lät super kanon men tror det blir lite långt då jag skrev i förra att jag bor i Skåne
Ni kan även nå mig via mail Mickaela.schmidt@hotmail.com
Hur långt är för långt? :) Har en kompis som kanske är intresserad.
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.
#4 Ja, skåne är ju en bit bort. Hann inte se ditt svar innan jag postade. =D
Ja de är tyvärr det annars va de kanon för mer så jag vill ha de!!:(
Bor i Nässjö (småland) och har en 4 månaders kille som säkert skulle uppskatta en kompis. PM:a om det är intressant :)
Hoppas du har fått mina meddelande ?
putt
finns sötisen kvar? =)