Iller iFokus

Iller

Etiketter: sjukdomarhälsa
Läst 910 ggr
Bogey
0

Imie låter konstigt ibland...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

…vad kan det vara tror ni?

Bifogar ett litet hopklipp.

Tyvärr hörs även autofocusmotorn från kameran så jag hoppas ni inte blandar ihop ljudet med Imie's ljud.

Theres
0

Så har Melwin låtit många gånger. Har varit hos veterinären men de har aldrig hittat något. Så får han vetrimoxin så går det över, sen kommer det tillbaka efter några månader. Funderar på om det är någon slags förkylning eller om hon bara har en hårboll i halsen? Sätt örat mot hennes hals och sen mot ryggen och kolla om ljudet kommer från lungorna eller halsen. Melwins ljud kom från halsen, speciellt när man tryckte lite på den eller när han ansträngde sig.

golf.ifokus.se

MiniSku-
0

Sådär kan Rupert också låta ibland. Jag brukar ge honom bara någon droppe med parraffinolja för det brukar vara något som irriterar i halsen, det går alltid över då. Men jag ger ju inte så mycket olja så han blir lös i magen, det är ju inge bra. Bara för att "smörja" halsen

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.

JossanH
0

Låter som en nys/host som inte vill ut ;) Marcello är en sådan som låter lite ibland och Dexter lät ofta så. Är väl dom som har lite känsligare luftvägar som reagerar starkare på hår och damm.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Bogey
0

#2 Kanske går lika bra med vetegrodd- eller laxolja då så slipper de bli så smorda i magen?

MiniSku-
0

Ja om det är så att något irriterar i halsen så går det nog lika bra. Prova iallafall, det är väl pälsbyten nu så det kanske sitter ett hårstrå och killar eller något. Om jag inte hörde fel så svalde hon ganska mycket? 

Jag känner iallafall igen det där helt och jag har märkt att Rupert bara har något störande i halsen :)

Inget mörker är så långt att det inte följs av gryning.