Kastrerad snäll illerkille sökes
Hej hej! Jag heter Helen. Bor i Bollnäs i Hälsingland. Jag har idag varit i kontakt med "min" Iller uppfödare Emma Norrskenets illeruppfödning och satt upp mig på listan för en illervalp nästa år. Men då jag tycker att de ska ha en iller kompis att busa med ser jag mig om efter en omplacering som kan bo in sig riktigt innan valpen kommer. Har haft Iller på 90-talet och även varit jourhem åt missförstådda illrar. Tog även en omplacering från Emma men den lilla honan gick bort förra året. Jag har alltid i världen då jag blev sjukpensionär i våras. Jag letar efter en pälskorv inte allt för långt ner i landet om man inte kan ordna transporthjälp på något vis. Den iller som flyttar till oss stannar här, bör vara hund och katt van. Eller mycket cool så att man kan uppskatta att en långsam intro med katt och hund ska gå bra. Har den gärna på prov ett tag så att vi ser att allt funkar. Låter det här som ett hem för din/eran Iller så kontakta mig gärna så kan vi kanske komma överens om någon bra lösning. Mvh Helen.

annars är ju 2 valpar inte fel heller =)