Lucifer försvunnen igen
För andra (hoppas inte sista) gången är Lucifer försvunnen. Försvann i gårkväll… Letat i nästan hela kvarteret, ska annonsera i tidningen och ringa radio active… Menat att åka till stockholm imorgon men det blir inget, och Lucifer fyller ett den fjärde.. Usch 
nejmen usch så hemskt! hoppas verkligen busungen kommer till rätta!
Hoppas du hittar honom igen, vet hur du känner just nu. Det har hänt mig också ett par gånger att en iller har försvunnit ut, men tack och lov så har vi alltid hittat illern igen. Värst var nog när Lilleman kom ut då han är döv, så han hörde ju inte när jag kallade mig blå. Men som tur var så hittade vi honom i en trädgård en bit ifrån där jag bodde då.
Hoppas Hoppas att han kommer tillrätta snabbt och smidigt!
Hur bor ni?
Lycka till!
hoppas han kommer tillrätta snart

Hoppas ni hittar honom, hur har han kunnat rymt ut då?

oj oj, lilla plutten varit borta så länge nu. Tur att det är sommar och varmt.
Tänk på att en iller kan hinna långt iväg ifall de får för sig att springa. Jag hade tur att min tjej frös och gick in under våran altan och lade sig.

Hoppas du hittar honom igen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hur går det, har ni något hum än var han kan vara?? Jag hoppas verkligen att ni hittar honom

3# villa, i stan, tyvärr bland trafik…
idag hade en äldre dam sett honom, och blivit så rädd att hon ramlade och fick åka ambulans.. när ambulansen kom var illern borta. jag åker till stockholm imorgon (dock är pappa hemma men han jobbar mycket, och min syster också men hon är oftast i trelleborg) så ni kan ju tänka er hur jag känner mig.. tack för alla ord. tyvärr var området där damen bor även väldigt trafikerat.. han har ju varit borta ett dygn nu. nej usch..
lider verkligen med dig! Men ge inte upp! chansen är stor att han söker upp människor och att någon hittar honom. sätt upp annonser överallt, sätt in en annons i lokaltidningen, på blocket osv. Tänker bara på hur många illrar bi hittat i gbg, det som har vart svårt är att hitta deras ägare eftersom de inte annonserar. så gör det! Vart hittade ni honom sist han försvann?
varför måste du åka till stockholm?

åh han är tillbaka! ååh det är så underbart! han var något kvarter härifrån men han var mycket längre bort innan och har korsat flera stora vägar..
näää guuud va härligt att höra! pussa honom från oss
ÅÅÅHHHH vad kul och bra att han är hemma igen nu kan du ju åka och känna dig lugn=)

Va kul*pustar ut* Hur hittade ni honom?=)

skönt att han kom hem, visst är det en underbar känsla när man hittar dom eller när dom kommer tillbaka :)
Det var skööööönt att höra att gosepågen är hemma igen, tänk om vår kompis kunde säga det samma. Hennes älskling har varit borta nu ett helt år, han var synlig lite överallt dom första månaderna. Men efter det så var han borta. Vi har dock inte hittat honom påkörd utmed vägarna, så vi tror och hoppas på att någon har tagit in honom och behållt honom som sin. Och då han var en av mina valpar från för förra året så vet jag hur han ser ut, så gör ägarna. Och skulle vi se någon ute i byn där dom bor, så kommer vi att insistera på att dom kommer med illern till en veterinär där vi ska kolla chipet, och då har ägarna med sig stamtavlan med chipnummret på, så ser vi snabbt om det är rätt eller fel iller vi har hittat.