Träffen i Hudiksvall

go illrar alla 6 =)

ja hon va ju extremt gosig tess=)

hehe

putt

puttar igen innan jag går till sängs hehe

va söta bilder =D hade ni trevligt ?? :)

Ja det va jätte mysigt, förutom regnet….som tur va kunde vi va inne=), då slapp vi även allt trassel med koppel 

Himla trevligt måste jag säga! =)
Och Tess.. måste ju vara den gosigast iller jag träffat.. Och farligt lik Skorpan :P
Jag lägger in lite bilder imorrn när jag kommit hem från jobbet!

Ja gö de=)
Ja hon va ju helgo juh hehe

putt

Saga ville putta lite hon också 

jättefina bilder och en helmysig träff! synd att vi bor så långt ifrån varandra:/ men vi får försöka styra upp flera träffar tycker vi 
lägger in våra bilder på torsdag förmodligen, eftersom att vi är kvar i hudik tills dess..

okej=) ja det måste vi göra, hoppas vi kan bli fler nästan gång..ju fler desto roligare hehe

Jag lägger in mina bilder idag =) Blev så sent så jag orkade inte starta datorn igår! :P

#35 okej förstår det=) hur ska vi göra med flygande illern?vill så gärna ställa ut Saga=)
#36 när är den då och vart?

#37 titta i tråden: Flygande Illern 2007
ok men therese kommer inte dina bilder snart?

vill också se dina bilder Tess=) tror det var på torsdag Zandra och Tommy kommer hem och kan fixa sina bilder=)

#50 haha ja det var lite roligt när Miilo sprang omkring med det där benet och pep hihi.
jättefina bilder=) jag ska lägga ut mina bilder senare har ju ingen dator nu under flyttan =(

Va fina bilder ni fick på Saga
och va bra bilder ni fick fast alla illrar hade sååå svårt att stå still hehe. Ja det vart en jätte trevlig träff=) Nu är det bara Therese´s och Erikas bilder som saknas=)

Himla fina bilder! =)
Många på min lilla fräs Niima! Heheh…
Jag ska försöka lägga in dem ikväll om jag inte kommer hem för sent.. kommer jobba över till 8 iaf! =/ Så jag lovar inget!
Men de kommer =)

#52 jag trodde det va Saga med pipisen hehe
skrellet, är det Miilo eller Saga? måste bara få veta..dom är så lik varandra på det kortet…(bild 50)

Ja jag förstår, skulle inte heller orka att börja lägga in bilder efter jag jobbat över=)*kramar*

det är miilo tror jag.. 

hehe dom är så lik, fast ni har nog rätt för på bilden var han lite för kraftig för att va Saga hehe=)
Det är miilo för det är ett för stort huve och för ljust för att vara saga=P

sant sant:) väntar fortfarande på att fler bilder ska komma upp;P

Va fina bilder

har alla bilder på tess i någons knä? 

verkar så :P Men det va ju typ det ända stället hon var på under hela träffen! hehehe…
#61 ja han är en riktig lite go korv min Miilo=)

*Weee!*