King Louie behöver ett nytt hem
Det är med stor sorg jag tagit detta beslutet men jag känner mig tyvärr inte längre tillräcklig för denna livliga lilla krabaten :(. Min härliga King Louie. Jag tycker synd om honom när jag nu har andra arbetsförhållanden och andra dygnsrutiner där han tyvärr inte får den kärlek och uppmärksamhet han förtjänar och behöver, och det märks tydligt på honom!
King Louie har alltid varit ensamiller men jag tror han skulle må bra av att få komma till någon där han får någon kompis/kompisar att leka med. Han är strax ett år gammal, den 5 maj om man ska vara exakt, går på låda 90%, går gärna ut på promenader i sele.
Med honom följer en massa av hans saker med. Bl.a. en illerhage som jag använt mest som rumsavdelare, leksaker, rördelar, toalettlådor, transportbur, mat osv.
Priset kommer vi överrens om gemensamt, men ett bra livslångt hem är det absolut viktigaste.
Vart han finns står nog inte med?
Oj, jag har missat det! Han finns i Borås.
Hej! mitt namn är Kim på 23 år, jag är väldigt intresserad av King Louie, jag har tidigare erfarenheter av illrar eftersom jag har sjukskriven på heltid, Jag har kontakt med en omplaceringshem i Svartå då jag fick ha en iller (Kevin) men tyvärr gick den bort för lite mer än ett år sen, det har vart ett jobbigt tid för mig för han var verkligen älskvärd och busig, nu känner jag att det är dax Att skaffa iller igen som jag kan dela min kärlek och uppmärksamhet med.
King Louie värkar vara en mysig kille och jag skulle verkligen vara intresserad av att veta mer om honom =)
Du kan nå mig på epost: a.spurlock@home.se
Mvh/ Kim Spurlock
#3 you got mail :)
Biter han i ansiktet om han får chansen? Typ näsan osv?
#5 Han har aldrig "huggt" någon i ansiktet, men när han var valp råka han bita mig i näsan en gång, men i övrigt har jag aldrig varit med om det.
Hade det inte varit för avståndet mellan Borås och Sthlm hade jag helt klart varit intresserad, men då jag inte har bil så blir det svårt :(
//Belinda aka Zandrama
Elin-a: Vad tror du om att kanske kolla med transport.ifokus om man kan få hjälp med transport?
Jag är nämligen supersugen på att hjälpa din lilla kille då mitt hjärta värker efter förlusten av min egna kille :) Och mina damer skulle nog gilla ha en mysig kille att gosa med ^^
//Belinda aka Zandrama
#8 jag kontaktar dig på PM :)
finns han kvar? är jätte intresserad… letar efter en just runt västra götaland..
denna sötnos kvar?
Ha en bra dag och hoppas på ett svar
aww så fin finns han kvar?
Oj är inte så aktiv på iller.ifokus.se mer då det känns jobbigt i hjärtat utan min Louie… :/ ber om ursäkt för det! Men nej han har hittat ett nytt hem där han har det jättebra ihop med en illerkompis!
#13 Super, då tycker jag man kan låsa denna tråd! 😃