Iller iFokus

Iller

Etikett: allmänt-om-iller
Läst 1014 ggr
Ilokay
0

illerträff i hudiksvallsområdet?

är det någon som skulle vara intresserad av detta? ska hälsa på mamma som bor i delsbo och då tar vi med oss våra busungar dit.

så vi tänkte att en träff i borgarparken eller något skulle vara supermysigt! om det nu finns någon som har lust att komma det vill säga..

Ilokay
0

puttputt..

NoraDede
0

vilket datum tänker ni på ett ungefär?

Ilokay
0

någon gång snart.. det beror på när andra kan.. i slutet på den här veckan eller början på nästa..

NoraDede
0

ja för dig är det ju bara 8 mil för oss här i timrå så då skulle man kanske kunna fixa en bil och komma ner=) tyvärr har jag ju min uppkörning den 2 augusti så jag kanske inte har hunnit fått körkortet då=/

Ilokay
0

men det går väl pendeltåg från sundsvall? och buss till sundsvall från timrå kanske? det skulle vara så himla kul att träffa lite mer illerfolk^^

NoraDede
0

ja men det ska lösa sig

Ilokay
0

det hoppas jag:)

NoraDede
0

ja jag kan ju kolla med iller_tjejen och therese.bergqvist så kanske vi kan åka ner tillsammans alla tre=)

Ilokay
0

ja det låter jättebra det :D

NoraDede
0

ja det tycker jag oxå=) kul med en träff som är ganska nära

ThereseBergqvist
0

Vi kommer gärna… =) Skulle va jätte kul..
Men bara den inte är på onsdag eller på fredag! :P

Vore ju bra om vi kunde sammåka.. så blir det inte så mkt bensin..

NoraDede
0

ja bensin ner till hudik på tre personer blir ju inte många kronor var=)

Ilokay
0

det spelar ingen roll vilken dag det är för oss.. så säg vilken dag som passar er bäst bara:)

skrellet
0

*puttar så fler får chansen att se*

ThereseBergqvist
0

Jag jobbar ju på vardagarna..
Vad sägs om söndag då?
Ska bjuda hem en massa folk på fredag så jag kan förmodligen inte köra på lördag :P

MEn jag kan hänga på om någon annan har bli, på lördag…

NoraDede
0

nu på söndag alltså?

ThereseBergqvist
0

mm.. Om ni andra kan då?
Jag kan inte någon annan dag den här veckan men nästa vecka kan jag även på vardagarna.. Dock efter kl 17.

NoraDede
0

jag tror jag kan om jag hinner städa ur lägenheten jag flyttar ifrån på fredag och lördag med det tror jag=)

skrellet
0

på söndag låter bra, vi får hoppas det är bra väder då:) eftersom att sandras mamma bor fem mil från hudik

NoraDede
0

ja men det ska nog lösa sig=) men jag vet inte om jag tar med mig alla mina tre då jag får helt se vilket humör töserna är på=/

skrellet
0

okej, det blir kul vilket fall som hellst:)

NoraDede
0

ja men tills dess har jag inte fått körkortet tyvärr=( men vilken tid hade ni tänkt er?

skrellet
0

vi har inte tänkt någonting speciellt, det skulle varit tråkigt att planera en massa så är det ingen som är intresserad liksom.

men runt tvåtiden kanske?

NoraDede
0

ja det skulle nog vaar ok

ThereseBergqvist
0

Jag kan höra om killen min ska ha bilen, då kan vi ju låna den och då kan ju ja köra! =)

skrellet
0

puttputt

Norrskenets
0

Jag och Saga vill me med ocksåSkrattande Skulle va jätte kul juh=)

Kanske SofiaBloomberg kan följa med också så blir vi fler=)

Ilokay
0

låter jättekul! kul att ni vill komma Skrattande

Norrskenets
0

JajamenCool

Norrskenets
0

inga fler här inne som kommer?

Ilokay
0

puttar

NoraDede
0

Ja men vi får väl surra ihop oss med varandra vi från sundsvall/timrå=)

Norrskenets
0

Ja det tycker ja=) men det måste vi nästan göra så snabbt som möjligt om träffen ska vara på söndag.

therese.bergquist fick du låna bilen av pojkvännen din?

ThereseBergqvist
0

Nu har ja pratat med gubben :P
FIck låna bilen! =)
Vi kan nog bara vara 4 st i bilen eftersom skorpans och niimas bur är så pass stor. Så du kan ju fråga henne om hon oxå vill med!

Men än så länge är vi alltså ja, Emma och erika?!

Ohh va ja längtar nu! =) Hehehh..

skrollan
0

vart ligger det?

Norrskenets
0

Va bra=) fi skippar att ta med oss fika, man kan vell alltid fika där vid nått café i närheten kanske? Vilken tid åker vi på söndag?=)

Va kul det ska bli=) *LÄNGTAR!!*

#35 gå in på www.eniro.se och sen på kartor och där skriver du hudiksvall..ligger mellan Sundsvall och Gävle ungefär=)

Undra om ÅsaF kan komma, hon bor vell i Gävle?=)

Ilokay
0

ja det finns ett superbra fik i närheten, det är bara att hålla tummarna att det är öppet:)

Norrskenets
0

man får ta med sej nån frukt eller nått ifall det skulle vara stängt hehe=) skulle se kul ut att det kommer en hel drös med illrar som ska fika samtidigt heheSkrattande

ThereseBergqvist
0

Heheh.. vi får vell se hur det går :P
Lär ju sluta i ett enda sort trassel!

Men vi skulle ju träffas vid 2 såg jag något förslag på.. så då kan vi ju kanske åka här ifrån kl 1 ?!

Ilokay
0

puttar! även folk utan iller är välkommen

Ilokay
0

jag och tommy åker till hudik i morgon, och där har vi ingen tillgång till internet så jag Pmar mitt nummer till iller_tjejen så är det någonting ni undrar över eller om det blir ändrade planer eller något så är det bara att höra av sig:)

NoraDede
0

#41 ja gör det så får vi kontakta henne=) men då ses vi troligtvis på söndag om jag absolute inte får något extremt super duper viktigt ivägen ;P

Norrskenets
0

Ja vid ett skulle vi kunna åka härifrån=)

tack för mobilnummren, det kan verkligen komma till hands om vi villar bort oss heheRäcka ut tungan

skrellet
0

putt

Norrskenets
0

Blir det i Borgarparken?

ThereseBergqvist
0

Vet du hur långt det är från SUndsvall?

Norrskenets
0

#46 ingen aning, har aldrig varit in till hudiksvallsområdet förut=/

ThereseBergqvist
0

ungefär 8-9 mil? Kan det stämma?

NoraDede
0

jag var ner till hudik i lördags och det är 8 mil=)

Norrskenets
0

Hoppas vi kan hitta till träffen relativt lätt hehe =P

NoraDede
0

ja men du har ju nummret så vi kan ju ringa om vi inte hittar. men det skulle väl ligga mitt i hudik ungefär. och det är ju ganska litet=)

ThereseBergqvist
0

Det ordnar sig nog! =)
Kommer ni till mig strax före 1 ?

Norrskenets
0

#52 japp, vi åker förbi arken innan för Erika ska köpa transport bur till Miilo sen kommer vi..kanske kommer vid halv ett nånting då

NoraDede
0

ja vi synes imorgon =)

ThereseBergqvist
0

Kul kul!! =)
Hoppas vi ryms i bilen med alla burar. :P

NoraDede
0

#55 det är ingen fara jag kan ha miilo i mitt knä=)

NoraDede
0

tack för en underbart trevlig träff miilo har sove i exakt samma ställning i farktburen i tre timmar nu han är helt slut=)

Norrskenets
0

Hade jätte kul på träffen=) Saga har piggnat till igen och är i full gång med sin pipis heheSkrattande

Ilokay, hittade ni Tess koppel?

skrellet
0

vi hitttade tess' koppel, det låg mellan två madrasser i sovrummet. tänk va mycket man måste leta om en iller slarvar bort nått ;P

NoraDede
0

ja dom är duktiga på att gömma saker=)