❤ Vila i frid Memphis ❤
Igår fick Memphis somna in efter en lång tids sjukdom. Vi åkte till veterinären igår och enligt röntgen fanns det något i hans buk som pressade alla hans organ uppåt. Han gick konstigt och hade förmodligen ont :( Eftersom att Memphis som är född 060606 nyligen fyllt 7, haft cancer i snart 2 år, så bedömde veterinären att det inte fanns något vi kunde göra längre. Memphis beskrev jag alltid som en på miljonen, han var så otroligt snäll och bet aldrig någon, lite Naffs vid lek. Vår son som fyller tre har Växt upp med Memphis och dom har kunnat leka med Varandra, och det har aldrig varit ett problem. Idag saknas en familjmedlem men han kommer alltid att finnas med i våra hjärtan ❤ Alla som träffade Memphis sa att han var speciell, dom som kom hem till oss och var rädd för illrar gick alltid härifrån orädda, för Memphis visade alltid hur otroligt Goa och snälla illrar verkligen kan vara. Han var en bra förebild ❤ Jag har funnits på iller.ifokus i 6 år, och sidan och dess medlemmar har ofta fått skit när dom har hjälpt andra människor när dom har gett svar och råd. Jag vill bara tacka för alla fina råd som jag och Memphis har fått genom åren, i mina ögon är det här en jätte bra sida med många medlemmar som besitter år av kunskap av illrar. Jag vill speciellt tacka Jossan som alltid har funnits här för oss med hennes kloka råd. Jag kunde ställa så många frågor, och hon tog sig alltid tid att besvara mig. Så tack Jossan för att du kunde hjälpa till att lysa vägen för oss när det kändes som att vi vandrade omkring i mörker, det betyder mycket! Vi älskar dig Memphis, vi kommer att ses igen, de vet ja ❤❤❤❤ du och strumpan får hålla ställningarna där uppe medans ❤
#0 Jag beklagar sorgen……vet hur svårt det är att mista en liten vän…
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Beklagar sorgen, det är fruktansvärt o förlora de små :(
Beklagar :'(
Hälsningar Malin
Stor tröstkram till er.. Sov gott fina Memphis Tack för dina fina ord.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Beklagar sorgen. =(
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tack allihopa, hjärtat känns tungt :( 💔 Det enda jag tröstar mig med är att han inte längre har ont… :( Han var verkligen en stjärna ❤