Bilder på Kola i sommarpäls

Först blev hon silver och nu ser hon ut så här.. 

Så fin Kola är.
jättebra bilder som man kan se det mest på.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag tycker nog inte kola liknar en silver, åtminstone inte på korten jag ser. Nu kan kort förvilla en otroligt mycket. Alltid bäst att se illern live liksom.
I mina ögon liknar hon en pastell. Fläcken på huvudet var lite sött, som en trekant. hihi
Påminner lite om Nikitas speciella teckning på huvudet. Hon har ju två fartränder och dessa har hon haft hela livet.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hapsis har en liten trekant liknande fläck på huvudet också nu, fast den syns inte jättebra.

Hon är verkligen fin Kola =)
På bilderna tycker jag hon ser ut som silver men jag är ju ingen expert så jag ska nog egentligen inte uttala mig 
Men fin är hon oavsett färg 
Fina bilder på en snygg tjej. Blir bara vackrare med åren!
På bilden i #5 påminner hon om sin moster (Silla), som är en ljus silver. Men som Åsa skrev, så kan även de bästa bilderna lura våra ögon.

mmm, om man tittar på bilden i #2, så ser hon för "brun" ut för att vara silver, därför fick jag det till pastell, men tittar man på bilden i #5 så visst ser hon ut som en silver.
Är det samma iller? *Asg* Ja, jag blir i alla fall mer och mer säker på att det absolut inte är konstigt att illrar hamnar i fel färgklasser på utställningar. hihi
Audiatur et altera pars

Jo nu är hon helt klart pastell och håren ni ser är bruna, men i hennes pälsbyte blev hon nästan vit och hade endast gråa hår. Var därför jag skrev ''Först blev hon silver och nu ser hon ut så här..''
:)

haha, då hade jag inte helt fel i mina funderingar angående korten i alla fall;-)
Men kort kan missvisa ruskigt mycket.
Audiatur et altera pars
#11 Kola var pastell som valp iaf.

Ja hon är helt klart en pastell :D