Annons:
Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1465 ggr
Lenneli
2020-02-24 22:55

Fodervärd/omplacering till liten iller tjej

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Jag har efter långt funderande beslutat mig för att hitta ett andra hem till min lilla tjej. Luna är en ungefär 7 månader gammal viltfärgad liten tös med chip, vaccin, pass, stamtavla osv. Hon är rumsren om man ställer lådor i alla hörnen av rummet. Hon bits i princip aldrig längre, jätte social och vill helst att man bär runt på henne. Hon går rätt bra i koppel och är van vid det mesta som att bo i tält, resa, hundar och andra djur. Problemet är att jag hittade en liten hundvalp på gatan i portugal som var i rätt dåligt skick. Tanken var först bara att rädda henne men eftersom jag var den första människan i hennes liv så blev hon snabbt väldigt fäst vid mig. Hon kräver mycket jobb och rehabilitering och jag har svårt att se henne lyckas i en "vanlig" familj. Eftersom jag är utbildad Hundtränare har jag tillslut bestämt mig för att adoptera henne.. Tyvärr är valpen knappt 4 månader gammal och lite för tokig tycker Luna.. Har precid börjat träna henne men hon har mycket instinkter och vill gärna jaga Luna. Problemet är att jag inte kan dela på mig i tre och ge alla den uppmärksamhet de behöver. Jobbar heltid och Luna är den som lider mest utav det eftersom hon blir kvar hemma om dagarna. Därför letar jag någon som kan tänka sig att hjälpa mig på något sätt. Det absolut viktigaste är att hon har det bra och får stimulans, helst en iller vän som pratar samma språk! Luna är en otroligt speciell Iller, extremt smart, nog något utav det gulligaste jag sett och älskar att leka, kela och att busa. Är inte riktigt redo att släppa taget om henne utan vill helst se om jag kan hitta det ställe där hon trivs bäst. (Bilden är från när hon var 4 månader gammal)

Annons:
vallhund
2020-02-25 01:07
#1

Var finns hon?

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.