Bilder ifrån timrå träffen.
Har även filmat lite så jag laddar upp den nu så adressen kommer strax=)

va kul ni verkar ha haft det :) jättefina bilder :)…..vilka var det som kom på träffen :) ??
och som sagt så kommer det nog mer bilder från träffen från therese och emma. och jag hoppas dom kan lägga dom i denna tråd=)
här kommer filmen http://video.google.com/videoplay?docid=-3639747904009289061
#15 det var iller_tjejen med sin Saga, theres.bergqvist med Niima och Skorpan och sen va det jag. sofiablomberg kunde tyvärr inte komma efter lite saker inom familjen tyvärr

#21 kan du lägga in dom andra bilderna du tog oxå?

#24 ja men även om hon är minst så är hon ju super söt=)

Jo lilla Skorpan är söt som socker! =) Heheh..
Min bäbis det..
#29 Miilo tackar för komplimangerna=)
Va roligt att se bilder.
Skorpan är juh en liten pudding så klart ;)
Tycker om Skorpans breda mask.
Sara
Ja men Hon är väldigt lik mina töser i masken. vi hade dom i närheten och dom är ganska lika varandra all tre, det är lite roligt.

va sööta =)

vad söta bilder iller_tjejen =)

Det va det sista=) mycke kort vart de fast det va en liten träff, undra hur en stor illerträff skulle se ut hehe=D

putt

putteliputt

måste hålla upp den här tråden åt Nora_Dede eftersom hon inte har nån dator tillgänglig pga flytt om ni undrar hehe*putt putt*
Men det är väl bara för henne att söka efter den när hon har tillgång till data igen?

naw jättesöta bilder =D å illrar ;)

#80 vet inte hur det funkar?
#81 Visst är dom=) hade jätte kul också kanske det blir en till träff i Hudiksvall området, så hoppas vi kan komma på den också=)
#82 Hon kan gå in på sin sida och klicka på inlägg, där kommer hon kunna se den. Annars kan hon gå ner i vänster menyn och klicka på mina inlägg. Där kommer hon också lätt kunna hitta den. Annars klickar man högst upp i vänster menyn där bla. Forum,Artiklar,Skriv finns. Klickar man på sök och skriver in timrå träffen. Då borde hon också kunna hitta den här tråden.
ja hittar jag den inte när jag får igång min dator så får iller_tjejen skicka dom till mig=)
#63 ja det är en jädrans storleks skillnad på dom och då är saga 4 dagar äldre. miilo väger ju nu 1220gram=)

hehe och Saga 795g
vad fina bilder! =)
#85 som sagt vi har ju sett vilken skillnad det är på dom hehe men nu kan jag inte väga honom fören 5 augusti när jag åker till huset. jag lämnade ju min våg där när jag åkte till min mor=(

#87 jaha okej, du får tänka posetivt, när du väl kan väga honom så kanske du blir chockad hur mycket han vuxit sen sist du vägde honom hehe

verkligen super söta bilder på våra älsklingar! =) heheh..
Har två malliga donnor här hemma! ;) *popp popp*

hehe otroligt att man fick så många bra bilder med tanke på vad alla poppade runt hehe
#90 ja det kan jag hålla med om hihi
jätte fina illrar Allihopa!

Visst är dom