Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 120 ggr
TanjaS
0

Väntar barn och illrarna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

From idag är det officiellt jag och pojkvännen väntar barn. Det är oplanerat men välkommet och jag har fullt upp att vänja mig vid tanken. Vi bor på olika håll och 8 mil ifrån varandra men söker gemensam lägenhet. Frågan är från mina familjemedlemmar att

"NU GÖR DU VÄL AV MED ILLRARNA?" ALDRIG!!!!!!!!!!!

Mina illrar ska inte ha varit ett substitut för barn och har jag skaffat iller så ska jag behålla dem.

Men jag kanske dröjer lite innan jag skaffar valp…

Min kärlek för illrarna ska ej förloras för detta heller!!!!!!!!!!!

Sara
0

Grattis!

Sara

babsan
0

men va kul =D grattis :D klart du ska ha kvar dom =)

ViktorMarina
0

Grattis till bebben! Åh vad roligt :D

Nej, vad bra att du tänker så om illrarna! Klart det går ha både barn och djur och ändå ge alla det bästa! :)

villhailler
0

Grattis.. jag har mer otur ja min man kan inte bli pappa så jag hoppas att jag får ett litet barn igenom donering *GRATTIS * igen

SaraB
0

Grattis :D

Madde
0

Grattus, =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

_Ty_
0

Grattis :)
Kul att fler här inne väntar 2 benta bebisar :P
Är själv i vecka 13.

villhailler
0

"7   grattis

Norrskenets
0

Grattis! självklart ska du ha kvar illrarna=)

Nettan
0

Grattis Tanja.

Njut av graviditeten, snart börjar alla vakande nätter  ;)

skrollan
0

grattis ! :D

elmo
0

Grattis, vad roligt för er :D

ferretgirl
0

JÄTTE STORT GRATTIS från oss alla nere i Helsingborg, klart att det funkar med barn och iller, det har jag själv sett med egna ögon på mer än ett håll. Stort grattis igen Tanja, håller alla tummar tår och tassar att allt går bra.

Nea
0

Grattis Tanja. Vad glad jag blir för din skull. Klart du skall ha kvar illrarna. Kan man ha katt eller hund när man har barn så kan man ha iller.

Satmaran
0

Har själv en liten tuff kille, 6år, ihop med 2 egensinniga honor

,Nåja 3 inkl. Mamma, men det funkar bra.

[tiiia]
0

Grattis. Skönt att höra hur du resonerar om illrarna. Det verkar vara alldelles för många som gör sig av med husdjuren så fort de ska få barn och skaffar nya "likadana" djur sen när barnen är några år.