bra skrivet i annonsen
http://www.blocket.se/vi/12637757.htm?ca=4_s
Tycker hon upplyser dom oerfarna jätte bra.
Synd att det va så långt för mig
Är inte det "choppan" eller vad hon hete?
Mycke bra information iallafall :)

ingen aning, känner igen sista bilden…har för mig att jag sett den nånstanns..
Ja det var bra skrivet.
Sara

Kan inte annat än att hålla med om att det var en grymt bra skriven annons. man blev ju lite småsugen. *attans* haha
lillchoppan ja.. hette hon inte barbro innan? Med sex tår…?
#5 Ja det är henne jag menar. Hon hamna väl i Örebro.
Jag tyckte också att jag kände igen henne. Hon har ett så sött och karakteristiskt utseende!
vad tråkigt för tjejen att byta hem igen, om vi inte hade haft fullt här hemma så.. :( måste tänka på albin & bilbo nu men usch vad jobbigt det är att inte kunna ta hem alla..

Ååh, barbro.. jag skulle också vilja ta hand om henne om man bara hade tid och plats.. Lilla tjejen :/
riktigt bra skrivet=)
Annonsören heter ju iofs Johannes så jag tvivlar på att det är någon "hon" som ni säger…
Nej det är en kille som har henne. Men jag tror de pratar om barbro som henne. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Ja precis som Madde säger. Illern va en hon som ser ut som "barbro" Och den som köpte henne heter just det som annonsören heter.

stackaren, byta hem sådär igen :( hoppas hon hittar rätt :) men jag känner igen nosen ;)
stackarn, hoppas det hittas en fint hme, inge kul när dom behöver flytta runt hela tien =/
åh nej…flyttar hon igen? hon som verkade ha ett så jätte bra hem! Men annonsen var verkligen bra skriven
den var mkt bra skriev.

Jag har svarat på annonsen eftersom jag vill ha en kompis till Rocky. Får se hur det går =)

#18 hoppas det går bra, har du fått nått svar än?

jag har ringt, var dock ganska länge sen, men det va tydligen en liten pojke, eller en pojke, som tingat honom, och att han skulle tänka mer, o att Johannes som ägaren heter, han har inte brottom så killen/pojken kan ta god tid att tänk igenom, det tkr jag är bra gjort :)
Hon har blivit tingad nu. Han bryr sig jätte mkt om henne. Han hade gärna haft kvar henne, men kan tyvärr inte. han är jätte noga vart hon hamnar =)
stackjarn, hoppad et blir ett sista hem! men bra skrivet som sagt!

Ja, Hoppas on kmr till ett bra sista hem :)