Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 351 ggr
Norrskenets
0

bra skrivet i annonsen

http://www.blocket.se/vi/12637757.htm?ca=4_s

Tycker hon upplyser dom oerfarna jätte bra.

Synd att det va så långt för mig

sofie
0

Är inte det "choppan" eller vad hon hete?

Mycke bra information iallafall :)

Norrskenets
0

ingen aning, känner igen sista bilden…har för mig att jag sett den nånstanns..

Sara
0

Ja det var bra skrivet.

Sara

Smeagol
0

Kan inte annat än att hålla med om att det var en grymt bra skriven annons. man blev ju lite småsugen. *attans* haha

Robinsnel
0

lillchoppan ja.. hette hon inte barbro innan? Med sex tår…?

sofie
0

#5 Ja det är henne jag menar. Hon hamna väl i Örebro.

Aelsklinn
0

Jag tyckte också att jag kände igen henne. Hon har ett så sött och karakteristiskt utseende!

emoflickan
0

vad tråkigt för tjejen att byta hem igen, om vi inte hade haft fullt här hemma så.. :( måste tänka på albin & bilbo nu men usch vad jobbigt det är att inte kunna ta hem alla..

ViktorMarina
0

Ååh, barbro.. jag skulle också vilja ta hand om henne om man bara hade tid och plats.. Lilla tjejen :/

NoraDede
0

riktigt bra skrivet=)

Marina
0

Annonsören heter ju iofs Johannes så jag tvivlar på att det är någon "hon" som ni säger…

Madde
0

Nej det är en kille som har henne. Men jag tror de pratar om barbro som henne. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sofie
0

Ja precis som Madde säger. Illern va en hon som ser ut som "barbro" Och den som köpte henne heter just det som annonsören heter.

babsan
0

stackaren, byta hem sådär igen :( hoppas hon hittar rätt :) men jag känner igen nosen ;)

skrollan
0

stackarn, hoppas det hittas en fint hme, inge kul när dom behöver flytta runt hela tien =/

sarae
0

åh nej…flyttar hon igen? hon som verkade ha ett så jätte bra hem! Men annonsen var verkligen bra skriven

skrollan
0

den var mkt bra skriev.

Alley-Pang
0

Jag har svarat på annonsen eftersom jag vill ha en kompis till Rocky. Får se hur det går =)

Norrskenets
0

#18 hoppas det går bra, har du fått nått svar än?Glad

TizzeTazz
0

jag har ringt, var dock ganska länge sen, men det va tydligen en liten pojke, eller en pojke, som tingat honom, och att han skulle tänka mer, o att Johannes som ägaren heter, han har inte brottom så killen/pojken kan ta god tid att tänk igenom, det tkr jag är bra gjort :)

Jenzan
0

Hon har blivit tingad nu. Han bryr sig jätte mkt om henne. Han hade gärna haft kvar henne, men kan tyvärr inte. han är jätte noga vart hon hamnar =)

skrollan
0

stackjarn, hoppad et blir ett sista hem! men bra skrivet som sagt!

TizzeTazz
0

Ja, Hoppas on kmr till ett bra sista hem :)