Nytt virus sprids via MSN
Kan ju vara bra om vi alla läser det här så vi slipper drabbas. Vore ju inte skoj.
"Kommer att spridas sjukt snabbt" Lindas dator kraschade. Chattkompisen var ett virus: "Det svarade mig, det var så äckligt". (citat från aftonbladet)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tack för tippset, det vill man ju inte drabbas av.

Jag vet en person här på forumet som hade problem med detta. Jag har i flera omgånger fått filer skickade till mig ifrån hennes dator. Det kunde stå "semesterbilder" eller andra saker som lät som lite erotiska bilder. Som tur var så tog jag inte emot dessa, jag hade blivit varnad av en annan fd illerägare som också hade en msn som gjorde så.
Usch då kanske man inte ska gå in på msn på några dagar då.

Min pojkväns msn var så för några veckor sen:S
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Min pojkväns syrra och bror har fått det, "dom" skickar nästan hela tiden sånt där till min pojkvän…
Läskigt…Tur att man fattar bättre, annars hade vi också haft viruset! :o

Sofie, första gången jag råkade ut för "filskickning" var nog för 2 månader sedan. Den här tjejen som jag fick ifrån var för över en månad sedan. Det här har hållt på länge.
Så länge du inte godkänner filer så är det ingen fara. Får du fil ifrån någon så fråga alltid om det är något som det är meningen att du ska ha. Datorn kan själv inte svara riktigt på frågorna.
Tack för tipset =)
Många av minna kontakter har skicka sådant till mig, men som tur va vet jag redan att det är virus, tack ändå ;)
jag fick det viruset =) och jag är data nörd så jag fick bort det det är rätt lätt ^^
oj, ska jag läsa !

*puttar*