Bilder på Bab´s, Snuffe å Albin =)

söta allihop =) bab's är ju bara för underbar =)

#21 tack =) hon är min sötaste lill brud ;)
hehe aaw =) jag gillar viltfärgade hmm kanske för att jag har en själv ;D

haha nej faktist inte! dom ser ut som små banditer och det är så sjukt charmigt :D

haha :D
Vilken kromosom baby Snuffe har blivit HAHAHAHAHA, men han har ju att brås på. Så han har en bit kvar till han är lika stor som pappa Eilert.

#27 hihi 

*putt*

så söta dom är allihop=) och va stor snyffe är

#30 ja, å större blir han ;)

#31 har snuffe hittat nån tjej än då?

#32 ska kolla stamtavla när jag får kopia på min som inte kommit än, å är dom inte släkt så får vi se =)

va kul=)
håller tummarna för er

#34 =) tack =)

Naaaw albin :D saknar han sjukt mkt

#36 men du får komma på tisdag el nåt å hälsa på =) han sköter sig jättebra mot mina händer men inte mot fötterna på nätterna ;) haha
vilka fina bilder, var träffen lyckad? :)

#38 äsh vi ändrade till den 18, det va ingen som kunde komma :P

Skulle jag vakta bab´s och snuffe på fredag? :) får skjuss till dig.. härligt slipper tåget med två skitungar och babsen

haha, härligt med sån lyx ;) ja från fredag till fredag ;) vi åker på lördag morgon å kommer hem på torsdag kväll =) men jag kommer tiiidigt å hämtar dom ;) jag komma ju längta ihjäl mmig efter dom ;) jag får med mig albin hem igen va ;) *skämt*

*puttar åt en som vill se ;)*

hahahah fyra illrar en hel vecka.. mkt bajs skulle jag tro 8-) får muta syrran att plocka lite.
okej, men den 18 ska jag kunna, vilken tid, ska upp till sthlm på kvällen bara.

#43 haha, du nu har dom lurat mig här hemma :O vi åker på måndag :P…så jag an ha albin tills söndag om du vill :D haha, så kan ni komma då ;) så hämtar jag mina bäbisar på lördan eller fredag kväll =)
#44 jaa *lycklig* va kul =D…..vid typ 2 :)