Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 1152 ggr
Luminor
0

era illras besta kompis

min illers besta kompis är kiara

ferretgirl
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har 7 illrar och dom är i stort sett kompisar med varandra allesamman. Det är bara Lilleman och Sheere Kahn som MÅSTE bråka 1 gång varje dag, men dom är annars samms och sover och leker samman varje dag.

Trollet

elinn
0

Här hrmma är alla numera kompis med alla. Sen så har dom ju Xander, Bejamin och Criss som dom kommer bra överens med. Men tyvärr så träffas dom ju inte allt för ofta Ledsen

Åsas Kiara, Bella och Nikita är ju oxå vänner förstås Skrattande

Madde
0

Ja du. Våra illrar är alla bra kompisar med varann. Vilket vi har haft väldigt tur med. Vet ju att vissa kan få ha illrarna separat för att dem inte går ihop.

Sen som Elin säger så kommer ju våra illrar överense med deras illrar, chiquita, elvis & triss.

Sen har vi ju Malenas illrar. Dem kommer dem oxå bra överense med.

Brittis har ju 5 illrar varav 2 kommer överense med våra illrar. Som sagt alla kan ju inte tycka om varandra. Skrattande

Tinas iller gordon verkade dem komma bra överense med när dem träffade varann. Så vi hoppas på en uppföljning där. Skrattande

Ja det är väl dem som bor nära oss. =)

Så har jag glömt någon så ber jag om ursäkt. Räcka ut tungan

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Japp, mina funkar bra med varandra här hemma. Sedan har vi Elins tre vildar som det funkade jätte bra med.
Veronicas illrar och mina går oftast bra ihop. Vi har väl lite små duster mellan ett par av töserna ibland.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

-eM-
0

Malolo och Tadashi är bästisar. Kola och dom bara sloss.

elinn
0

Men Åsa kallar du mina för vildar?!?! Förvånad

Tyckte mest att dom betedde sig som sjusovare när ni var här senast Räcka ut tungan

Faxlin
0

haha, ja de var nog i koma alla sex då tror jag. hihi
Vildar var nog mer använt som ett motsatts ord i detta fall ;-)
Förstår inte vad det var med våra pälsar den dagen. hihi

Audiatur et altera pars

Malena
0

Mina funkar bra med dem flesta Bettan är ju lite utav en Bitch så hon ska visa vem som bestämmer men hon har lugnat ned sig väldigt mycket sen hon kom hem till mig, första gången hon träffade Benjamin och Baghera hemma hos hennes förra ägare gick det knappt att ha dem i samma rum hon va galen =0) men sen när hon flytta hem till mig gick det bra med grabbarna efter ca 1 månad. Nu bor även Bus Boris här lånar honom för några dagar jag är ju så kär i klarsferrets pasteller =0)  och alla funkar kanon tillsammans nu sover alla 4 i transportburen så gulligt. (mamma smälter)

Pillow
0

Gordon bara ÄLSKAR Malenas Benjamin….hehe…Lite för mycket ibland..ehum

Faxlin
0

haha, inte lätt att vara iller och lagd åt det hållet. fniss
Kanske ännu värre och vara Benjamin i det fallet i och för sig. Flört

Audiatur et altera pars

illris
0

det är min siberian husky tik tiffany som är gismos bästa vän. han har ingen iller kompis eftersom det aldrig syns nån iller här där jag bor.