Illerträff i göteborg
Vi vill bara påminna om träffen i Göteborg söndagen den 2 april klockan 13!
Det blir en härlig shoppingdag för våra små djur då AMHS Illertorg kommer! Så ladda plånböckerna!
Sista anmälningsdagen är den 30 april, meddela gärna då om ni vill köpa foder så att AMHS kan ta med så det räcker!
Träffen kommer att kosta 20 kr per person.
Anmälan sker till
Sara sara.edsler@comhem.se 0709-616782 eller
Hanna 0703049387
Vi på STIF önskar alla hjärtligt välkomna!
OBS! Efter tråkigheter med öronskabb på tidigare träffar ber vi er kontrollera att er iller inte har öronskabb innan ni kommer.
Öronskabb märks genom att illern kliar sig ovanligt ofta samt har en svartaktig sörja I öronen. Eftersom öronskabb är otroligt smittsamt ber vi er respektera detta och inte ta med er iller om ni misstänker öronskabb.
Alla illrar ska dessutom vara vaccinerade mot valpsjuka senast 2 veckor innan träffen!
Tänk dessutom på att ej ta med brunstiga illrar då det kan bli väldigt stressigt för de andra illrarna.

Vi vill gärna komma men då vi kommer att ha valpar så kan vi inte komma.
Men ni är välkona till träffen den 27/5-06 kl:1400
Vi har anmält oss, så vi kommer! =)
Mvh Tessan & Julius
Ps.Julius är ju, som många vet en tvättäkta skåning, vilket innebär att det är svårt att tvätta bort hans breda skaunska som han snackar, - pågen ser verkligen fram emot att träffa nya illerkompisar, men det är faktiskt aningens svårt att förstå vad han säger, - ja, bara så att ni vet och kanske visar lite förståelse, - lillkisen är ju i en känslig ålder just nu 
ds.
Jag är inte säker på att jag är anmäld men fick ett sms om att träffen var kl 1 så jag antar det / Elen
Hej!
Vi vill gärna få in anmälan via mail eller telefon, så vi e säkra på att vi har fika etc. så det räcker till alla!
Sms har skickats ut till alla de som lämnat telefon nr till oss på föregående träffar, så det innebär tyvärr inte att ni e anmälda
Dessutom får ni väg beskrivning först då ni anmält er! 
Hälsningar
Vi på stif

haha, jag jag förstår precis hur det är med att förstå skånskan Tessan ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jaha då ska jag genast maila! ;)
Toppen! Du e hjärtligt välkommen! ;)
Jag lovar att vi ska ha överseende med lillkillens dialekt! Men var beredd på att han kommer att komma därifrån med en go göteborska sen! Dom snappar ju upp sånt så lätt när dom e i den åldern änna då va'! ;)
Tessa det är väl inget fel på skånska jag tror illerkompisarna hajjar vad han snackar om ändå ;)
Nu har jag mailat :)
Åh vad skönt Åsa, att någon förstår detta.. hm… problem ;)
Sara: jag har haft kontakt med Ulrika tror jag, och har fått adress och "spårvagnstips" - gissar att det innebär att vi är anmälda?! =) Du har ju mitt mobilnummer sedan tidigare, men du vill kanske ha det igen?
Hur många är anmälda förresten? *nyfiken*
Mvh Tessan
ps. Skickar med ett foto från STIF:s julträff i vintras, tror att det är din pärla Sara, på bilden.. =) ds.

Det var ett sött kort. ;-)
Lite fundersamt, undrar vad tomten kom med till mig? Hmmm.
Audiatur et altera pars
haha så ni menar att jag är en överdrivet orolig matte till Julius..?! nähää..
Tja, jag tycker absolut inte att det är något fel på skånska, förutom just det faktum att man ingenting förstår! =) fast det klart, jag får väl vara glad att jag inte behöver "välja" mellan skånska och göteborska *huga*
Jag tror säkert att Mister fixar detta alldeles utmärkt själv… som tur är =)
Hejsan!
Jag har oxå anmält mig till Ulrika hoppas det går bra??
Annars får ni hojta så kommer det ett mail till er! 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Nej det räcker med att du anmäler dig till en av oss ;) Har ni fått adressen till träffen innebär det att ni är anmälda! ;)
Ok vad bra! Då återstår bara kruxet med att hitta rätt.,..hmm men men ja brukar ju alltid hitta efter några omvägar eller så :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
16# jag ska med dit, vi kan ju ha följe, eller vad tycker du? om du kommer med tåg eller så asså, det gör jag :)
Vi kommer nog att åka bil ner men inget helt bestämmt ännu.. SKa du ha Ronja med dig?
Japp, vi ska åka tåg igen, ronja har åkt dit två gånger… jag åker ju varge dag.

Åhh.. Jag måste jobba på söndag! ORÄTTVIST!! 
Hejsan!
Ville bara tacka för den tok trevliga träffen!! Var kalas kul att få träffa er alla!! Ser redan nu fram emot träffen den 14e maj!!
Hoppas ni alla får en bra kväll!!
//Maria
Hoppas att ni alla hade trevligt. Önska man hade kunnat vara där. Men tyvärr är det lite långt och åka just nu i det här vädret. Men som sagt det kommer ju säkert fler träffar. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag tappade bort mig totalt gick och letade i spöregnet i 40 min Sara skickade ut två personer för att hämta mig men dom kom tillbaka med fel tjej. Vad hände med henne?
sen var det skit roligt! sa inte så mycket bara jag som brukar pladdra så mycket som det bara går. jag blev förälskad i Buffy igen hon är sååå go.

usch, det lät inte som någon hit att irra runt i regnet.
Vad var det för tjej de hade hittat på då? Det lät lite skoj tycker jag. hihi
Roligt att höra att träffen blev lyckad i alla fall ;-)
Audiatur et altera pars