Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 2041 ggr
kredka
2

Stockholms maj-illerträff!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte sammanfatta det vi har kommit fram i förra inlägg, så att det blir tydligt och lätthittat:

26/5 -lördag kl.14 är alla välkomna till Hagaparken för en illerträff. Vi träffas vid ingången som är närmast busshållsplatsen. Alla är välkomna både illrar, ägare samt alla som är illerintresserade och vill komma och se/prata iller :)

Som vanligt går det bra att göra en beställning på ferretplanet.se och få den levererad till träffen. :)

Hoppas att det kommer många och att vi ska ha en riktigt trevligt dag.

Vi ses i Hagaparken!

Välkommen till ferretplanet.se :)

Mixxy
0

Jag planerar att komma med mina två monster, hoppas det blir lika bra väder som förra året :)

kredka
0

*putt* så att ingen missar träffen :) hoppas vädret håller sig lika fin som dem senaste dagarna!

FerretCrow
0

Hoppas ni får en underbar träff. synd jag har 55 mil till er annars hade jag utan problem kommit =)

terkina
0

Jag kommer med två av tre odjur Cool

Medarbetare på fengshui.ifokus

Hemsida: http://www.lillae.weebly.com

Doktor-och-Designer
0

Vi kommer med våra två killar, tjejerna stannar hemma med småttingarna :)

kredka: Om du har kvar provpåsar med Ferretastic så får du gärna ta med.

Zandrama
0

Kredka: Jag kommer antagligen lägge en beställning xD På lite foder och leksaker :P

Jag skriver i meddelandet AT: Illerträff Haga :D Så vet du att det ska tas med :)

//Belinda aka Zandrama

Sroupe
0

Kredka; jag har lagt en beställning.

// Sofie, Gosan och Silje. =D

terkina
0

Tack för en supermysig träff allihopa! Skrutt och emi ligger utslagna i sin bur nu i bilen på väg hem och kompisarna Donna och Valle ligger i sin bur bredvid och pustar ut dom också. Självklart väntar vi med spänning på alla bilder som folk med kamera var duktiga och ta! :0)

Medarbetare på fengshui.ifokus

Hemsida: http://www.lillae.weebly.com

Doktor-och-Designer
0

Jag håller med, tack alla för en jättetrevlig träff! Vi har kommit hem för ett tag sedan, vi två och Elric var jättetrötta. Mörke däremot var hade enrgit för att busa en halvtimme till men nu har även han lagt sig.

Det kommer bilder från oss så snart vi hinner :)

kredka
0

Tack allihopa! Det var jätte roligt att få träffa er igen ;) mina gubbar har deckat fört för kanske 10 minuter sedan dem var så glada och pigga idag ;) tack för att jag fick mysa med alla illrar väntar på bilderna jag med ;) och speciellt mörke var det roligt att träffa och få gosa lite i hans långa päls ;)

somatic
0

Tack allihopa! Det var första gången jag gick på illerträff och första gången min skrutt träffade så många illrar på samma gång! Både jag och Frankie är mycket nöjda med dagen :)

kredka
2

Vad sägs om att köra favorit i repris?? :) kanske lördag den 25 maj ??

Zandrama
0

Det hade ju varit super mysigt :D

//Belinda aka Zandrama

Rebellkatten
0

Illerträff i Stockholm låter kul =D 

Vi kommer om vi kan.