Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 250 ggr
sofie
0

Semester i Gbg

Japp, vi börja med att plocka bort alla lösa saker som stod lite överallt. *hur vågar du ha så mycket löst?*Och idag så vakna jag av att Örjan undersöker innehållet i två "kassett" lådor på golvet. Plocka bort dom och ställa dom på ett säkert ställe. Sen ser vi att Betty är upe i det högsta facket i "expedit" bokhyllan. Kollar om vi kan trycka in den ända in i väggen. Nej, börjar fundera på hur vi ska säkra den. Då säger Manne, vi lånar saras cykelpump och pumpar upp våra små flickor. Hahaha.

sofie
0

Det har vart lugnt här idag. Igår så låste nästan flickorna in sig i köket genom att välta två träskivor bakom dörren så den knappt gick att öppna. När dom va bort plockade så stänger nån av dom dörren så man måste trycka ner handtaget för att öppna och Bianca blev utestängd från köket. "expedithyllan"problemet löste vi. Och förutom några böcker som dom vält ha det vart lugnt :)

babsan
0

ojj, hoppsan tänk om dom inte kommit ut :O vilken tur att dom gjorde det :)

är det fint väder där nere ?? ska dit snart oxå :)

ha det så bra :) kram

sofie
0

Det va ett brak så vi reagera direkt. Tur att Manne är så smal att han kunde trycka sig in mellan :)

Det är soligt ibland och så blir det mullet. Men det är ganska skönt.  Vad roligt, när ska du ner då?

skrollan
0

skönt att ni har hyffsat bra väder :)

babsan
0

#3 jag kan åker ner om ett par dagar till min moster eftersom att jag inte vill följa med till tyskland :P men om hon ist kommer upp hit så åker vi den 1 augusti å stannar tills den 3 :)

Guteillern
0

#0 Ha det gött på semestern :-)

sofie
0

#5 Okej, vi kommer vara här till på Söndag :)

UlrikaD
0

Då missar ni ju precis Gothia Cup. Invigningen är på måndag.

Faxlin
0

haha, låter i alla fall som om det kommer finnas lite lägenhet kvar till Sara när hon kommer hem. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sofie
0

#8 Nemen fotboll vill vi ju inte se.

#9 Hahhaa ja kanske. Är ju några dagar till vi ska vara här :)

skrollan
0

vart ska ni fortsätta eran semester sedan då?

sofie
0

#11 Då ska vi åka hem. Och fortsätta semestern hemma en vecka :) Och åka till High Chaparall

skrollan
0

Okej :)

sarae
0

hahaha jag som trodde min lägenhet var sååååå iller säkrad å att jag hade de "värsta" illrarna som gick att uppbåda, men tji fick jag ;) ni måste bara skvallra om hur ni säkrade expediten..den håller nämligen på att bli min död!

sofie
0

#14 Hahaha vi flytta ut den från väggen en bit. Flickorna tar hjälp av väggen för att komma upp. Och den ena skrivbordshurtsen blir vi galna på. Dom puttar ut lådorna och har sig. Och din sopkorg vid datan kan dom öppna. Hahaha små terrorister

sarae
0

hehehe jo det e samma som mina kör med ;) men att flytta ut den var smart! låt den vara kvar ;)

sofie
0

Okej då låter vi den stå så :)

skrollan
0

fick du bra råd sarae ;)

sofie
0

Sådär nu är vi hemma igen och allt är upp packat. Illrarna sover gott efter att ha studdsat runt som galningar.

skrollan
0

vad trevligt !