TUR MAN HAR TROFASTA VÄNNER!
SKa åka till Piteå på en vecka och väljer att inte ta med illrarna på denna långa resa med bil (ca 300 mil tur och retur). Det är så att min lillebror ska gifta sig så. Men så ställer min väninna Pia upp. Hon är kompis med Collins som är bra illervetrinärer och hon har bott med mina illrar förr så… Hon gillar dem och de gillar henne. SKÖNT HON KAN STÄLLA UPP!
Hon ställde upp förra sommaren då jag var i Nårrlann med… Åker gärna norröver med illrarna men inte mitt i den varmaste sommaren… De har de bäst hemma då! Åker ev ner till Ystad sen efter den veckan och då kommer illrarna få följa med.

Vänner är guld värd!

Viist är det underbart med vänner som ställer upp.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Har nu åkt till pojkvännen och reser till piteå i em. Även om jag vet att min väninna Pia tar hand om mina flickor så saknar jag de så mycket REDAN! Hade stort avskedsparty innan jag åkte med Tessie gav mig ledsamma blickar och Svea bajsade på mig…
EN vecka utan iller,,, JAG ÄLSKAR DEM SÅ OCH SAKNAR DEM SÅ! Mina små nutter 
Ja utan vänner som ställer upp skulle det vara betydlig svårare och ha iller. Tur att du har såna bra vänner. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Som #1# säger, vänner är guld värda vilken skepnad dom än kommer i.
putt

Hemma nu efter en vecka i Piteå och norra sverige. Min underbara väninna Pia har tittat till flickorna ett tag varje dag. Hon har gett dem mat vatten tömt i lådorna, gett godis och lekt med dem. På förmiddagarna har de vart slöa men på em när hon var där ha de vart fullt ös. Illrarna var inte så glada när jag skulle iväg Svea bajsa på mig och Tessie tittade förargad på mig. Jag förklarade för dem att jag skulle till Nårrlann på en vecka och att de skulle må bäst av att vara hemma iställe för att åka ca 300 mil i bil.
Tessie e dem som ha vart mest på allerten och Groggie den som sovit mest.
Mest oroad ha jag vart för Svea som är ändå 9,5 år gammal… Kunde vara livrädd ibland då hon ringde att nu har hon flyttat hem till himlen. Men de var alla vid god vigör och glada när jag kom hem. Så tack för trofasta vänner som kan titta till illrar då man åker bort.,..