Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 111 ggr
SofiaBlomberg
0

OT extreme home make over

Sitter å kollar på Extreme home make over och ser att ena kille i huset har en viltfärgad iller =) Så söt =)

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

SofiaBlomberg
0

För övrigt så är detta ett snyftarprogram som är så underbart =)

Att det finns så snälla människor är ofattbart.

MVH Sofia

Robinsnel
0

damn, du fick mig att sätta på tv'n för första gången på en vecka! >_<

Robinsnel
0

trean kan vi ju nämna också ;)

SofiaBlomberg
0

2# Sorry =P , Själv är man sjuk så det finns inte mycke att göra.

3# Smart *hehe*

MVH Sofia

JossanH
0

ja, fasen att det ska bölas så j*vla mycket… det håller inte… o det är alldeles för amerikanskt för min smak..

Sajtvärd på Iller.ifokus

NoraDede
0

nu slår jag oxå över =)

SofiaBlomberg
0

Naaw vilken gullig unge, han ger bort 13 dollar till familjen, hans sparpengar, hur underbart som helst. Han har inte ens träffat familjen,

Andra gången jag gråter =P

MVH Sofia

[jenkass]
0

själv håller jag mig till super-måndag på tv 6!! =)

skrollan
0

nu kollr jag också på det ;)

skrollan
0

vad är det för speciellt med siehera?

SofiaBlomberg
0

Hon föddes med ett stort hål i hjärtat.

MVH Sofia

Stinko
0

Varför lägger dom inte ner pengarna på barnen i afrika som svälter istället för att lägga ner flera miljoner dollar på en enstaka familj då dessa pengar hade kunnat hjälpa de i tex afrika något enormt med dessa pengar?
Jag förstår inte.

Tycker bara det är ganska knäppt…

skrollan
0

Okej, som gör att hon kan dö snart? tänkte det med luften som dom pratar om =/

SofiaBlomberg
0

Stinko. Det har jag inte tänkt på, jag tror att pengarna kommer från ABC altså har folket betalat, hajar du, å då väljer väl dom att göra detta program för att dra mer tittarsiffror, det är vad jag tror, men det är knäppt att det inte händer mycke i afrika och dom länderna,

Men Roomservice var ju och gjorde en skola i ett drabbat land, =)

MVH Sofia

SofiaBlomberg
0

13# Nja hon har opererats 4 ggr, och behöver ren luft =) Hon är på bättringsvägen =)

MVH Sofia

holtz
0

Nackdelen med att se illern på extreme…va att den satt i bur…suck..

smurfb
0

stinko, för ingen vill se ett program där man delar ut mat i Afrika. Däremot vill folk se ett program där man hjälper amerikanska fattiga familjer. Jag tycker programmet är rätt trist och programledaren känns mest som nån adhd drabbad hippie.

skrollan
0

jag såg aldrig illern . Men det förvånar mig inte. Såg ett program förut också ochj illern satt i bur =(

VeronicaKahlbäck
0

såg ett program häromdagen när en tjej kom hem från en djurffär o satte in illern i en HAMSTERBUR!!!!!! Jag tycker att alla människor som håller på media har ett ansvar att inte sända ut fel signaler till folk. jäkligt dåligt när de visar illrar i bur i var och varranat program…

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

NoraDede
0

#17 HAHAHA as garv från oss här hemma. snacka om bra beskrivning på Ty. adhd drabbad hippie hehe

skrollan
0

#19 jag håller med !

JossanH
0

#17 så rätt så rätt…

sen ska dom envisas med att slå sönder precis allt i det gamla hemmet- som faktiskt också hade kunnat skänkas bort till behövande men nej…

o så stör jag halvt ihjäl mig på att om nån av ungarna i familjen säger att den gillar glass då gör dom ett GLASSRUM!!! Hallå!? kommer inte den ungen vara ganska less på det efter nån månad tro.. ungar byter ju intressen var och varannan dag ju!… GAAAAH

Sajtvärd på Iller.ifokus

Smeagol
0

Go JossanH =) (y)

Faxlin
0

Jag tycker det är synd att de slår sönder det gamla hemmet. men i vissa fall behövs det. Jag uppskattar programmet ibland och ibland inte. de har gjort otroligt bra saker. Vet ett program då åkte de och gjorde om åt en familj som sattsat allt på ett läger för handikappade. För att de barnen skulle få leva så lika vanliga barn som möjligt.
Likaså att de får hjälp att utvecklas trotts sitt handikapp. De hade tagit och sålt sin dyra villa, sina dyra bilar, sagt upp sig från sina jobb och bara pumpat in pengar i denna rörelse. Som bara gick minus. Men det tog de från sig själv. deras lilla hus stod och tippade för allt hade knasat ihop. men inga pengar fanns att rusta, de pengarna lade de på barnen som kom.
Denna familj fick hjälp så att huset höll. Och de fick upprustat till barnen och ledarna fick en egen lokal att sova i. Så de gör otrolig nytta ibland.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

såna beundrar jag!

Veronica
0

#32 Ja, jag har retat upp mig på att de kastar allt, men då är det på programmet "Från Koja Till Slott"……har de aldrig hört talas om återanvändning?

Amor vincit omnia

skrollan
0

Haha, det var smart sagt veronica :)