Streakande mård på fotbollsplan.
Undrar vad han protesterade mot för något? ;)
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Det är ett roligt klipp men nog skär det allt lite i hjärtat att se det. Stackaren är uppenbarligen oerhört stressad efter att ha förirrat sig in på arenan. Full panik med öppen mun.
Jo, men den blev infångad och med största säkerhet hjälpt till en mer passande miljö. 🙂
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Ååååh, men stackars sötnosen. De är ju sååå jäkla rädda för människor.
Blev så stressad av att kolla på det där att jag också började hyperventilera, precis som Mården. Mår så illa när folk tycker sånt där är gulligt. Sorry, men jag fixar det bara inte. Hjärtat slår volter.😓
Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!
Jag tycker det är stor skillnad att titta på sånt här när det är Mården som förvirrat sig dit på egen tass, än om det skulle vara en gimmick från ex fotbollslaget. De kan ju inte hållas ansvariga för det där, jag tycker faktiskt de gjorde sitt bästa för att hantera situationen.

Jag hoppar att titta redan från början, är alldeles för lättpåverkad!
Däremot blir jag sjukt nyfiken på vad det kan vara för sajt som komma skall, kanske jag kan se det inne på värdsajten ;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Jag har också valt att inte ens titta..
Sajtvärd på Iller.ifokus
#6 Hehehe, min reklamkampanj fungerar ser jag. 😃
Hejja Veronica! ;) Ögonen öppna!
Hälsningar Malin