Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 798 ggr
MBorglin
0

Chicago behöver ett nytt hem.

Hej.

Chicago är en albino hane på 3 år ganska exakt.
han är helt underbar och social, älskar att busa och är precis så nyfiken som illrar är.

Eftersom min son blivit extremt allergisk och får andningsproblem otroliga utslag och klåda på hela kroppen så håller inte vår situation längre. Absout inte då min son verkligen älskar chicago inte förstår att han inte tål, därmed inte kan mysa med sin "bästa vän"

Jag hade helst velat ha chicago på nära avstånd så att jag kunnat hålla kontakten. Men, ett bra hem är av högsta prio.
Chicago finns i Kristianstad, han har intre träffat andra illrar.
Han bits inte och här hemma går han väldigt duktigt på lådan alltid. (ingen garanti för att det kommer fortsätta så dock)

han är en väldigt liten hane på 1,3 -1,6 kg beroende på årstid och sådär. han har hemma hos oss haft tillgång till hela lägenheten och varit med ute i koppel varje dag.

Han är vaccinerad, kastrerad (kirurgiskt) och försäkrad.

Har du ett bra hem åt min chicago eller någon fråga till mig så hör gärna av er. Mvh Malin

regskylt
0

Har pm:at dig

JossanH
2

Vad tråkigt när det blir såhär :( Chicago kommer säkert hitta ett bra hem :) han låter som en fantastisk iller!

Sajtvärd på Iller.ifokus

MBorglin
0

Ja jossan.. han är helt underbar.

MBorglin
0

tråden kan stängas. chicago har flyttat idag.. det var hemskt jobbigt men kändes bra när jag träffat nya ägaren.. må dem få många underbara år ihop.<3

regskylt
0

Chicago ligger i mitt knä på tåget upp till Norrköping nu. Helt underbar liten kille som tajmar in att fälla pälsen när man ska åka tåg.

FerretCrow
0

#5 vad skoj att ni skaffat iller igen. hoppas han kommer bra överrens med era barn =)

VeronicaKahlbäck
0

#5 Stort grattis till killen! Kul med lite fler illrar i Norpan igen, var stor utvandring på det förra året :P

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

JossanH
1

#7 haha "stor utvandring", bara för att jag och Hanna gav upp stadslivet ;P

Sajtvärd på Iller.ifokus