Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 544 ggr
Blueshift
2

ev. kycklingleverans norröver

Det kan ev bli en leveransmöjlighet av dagsgamla kycklingar från Örebro, norröver genom Mora och upp till Funäsdalen. Detta kommer i så fall att bli till påsk. Kycklingarna kostar 2 kr styck.

Ett jättebra läge för mig! Finns det fler längs denna rutt som vill vara med och beställa så skicka mig ett PM nu eller någon gång framöver :).

HannahRönn
0

Roligt!

jksoph
0

Hejsan.  I am looking to buy baby chickens for our 2 ferrets.  We live in Stockholm…how can this be done.  I would order as many as I can to store in our freezer since they are hard to find these days.  Please get in touch with me at jksoph@gmail.com. Thanks! Jackie

Hejsan. Jag funderar på att köpa bebis kycklingar för våra 2 illrar. Vi bor i Stockholm … hur kan detta göras. Jag skulle beställa så många som jag kan lagra i vår frys eftersom de är svåra att hitta dessa dagar. Vänligen kontakta mig på jksoph@gmail.com. Tack! Jackie

Blueshift
1

#2 Har mailat dig med ett par alternativ.

Ifall det är fler i Stockholmstrakten så kanske ni kan gå ihop och göra en sambeställning?

Andreas kommer att åka på mässa i Stockholm (Norrköping?) i morgon (26 jan) och jag tror att han nog kan ta med förbokade kycklingar dit. Fast kanske lite snävt med tid att boka?

http://ormkrokar.se/photo_album7.html

FerretCrow
0

vilken väg tar personen ifråga till funäsdalen?

Blueshift
0

#4 Jag vet faktiskt inte riktigt. Men är du eller någon annan intresserad av kycklingar så säg till så kan jag skicka över hans email så får ni kontakt. Om någon lägger en stor beställning så kanske det kan påverka färdvägen?

FerretCrow
0

#5 Jag jag är intresserad =)

jksoph
0

Jag ochså!  Hur mycket kostar leverans till Stockholm

jksoph@gmail.com

Blueshift
0

#7 Har skickat email till dig :)

FerretCrow
0

har mailat personen du tipsade om men får ej svar =(

Blueshift
0

#9 Hmm… okej. Tyvärr kan jag inte vara till mycket hjälp mer än att förmedla kontakten…

Blueshift
0

Kan nämna att det tog ett tag även för mig att få svar. Hade redan hunnit köpa ett lass kycklingar av en annan när han hörde av sig och sa  att han ev var på väg upp till påsk vilket ju för mig funkar bra det också.