Snart är dem här
Vad skoj att du får hem de. =) Vet hur det känns och äntligen får hem sina små älsklingar. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Kul!
Sara
lycka till :D

vad kul, grattis :) lycka till :)

va kul, nu måste du visa bilder här så fort som möjligt vet du va hehe
#5 tycker jag med ;)

Åh, vad roligt! Tycker som #5 och #6, massa bilder vill jag se!
Jag hoppas själv på att köpa en valp av Camilla. :D

#0: Vad roligt för er. Förstår att det är spännande att få hem dem. ;-)
#7: Hoppas det löser sig så det går vägen ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#8: Hoppas jag också, skulle vara helt …finner inga ord! :)
Underbart, kanske man kan säga.
Kan inget annat än att rekomendera Camilla:D Har varit där en gång i veckan sen de va 3veckor så man har sett hur de har de och allt. =)
Och dom är så jäkla söta:D
Är påväg nu och hämtar dem^^ blir bilder här senare ikväll;)
Ska bli så skoj=D iih
fina bilder :D

huga va söta, tycker Safir passar i sitt gamla namn ja men men hehe
Jo..safir e väl ok.. fast jag vet inte..för tjejigt kanske..
fast hon är ju tjej:P

naw vad söta :D

317 tycker att hon ser ut som en Safir iaf
svårt att välja kan jag förstå=)

Hihi… jaha första timmarna MYCKET BUS ! Ser att mina tjejer trivs himla fiiint :) Hur går allting annars ? Är ju så himla nyfiken ju så att jag spricker…. Många nafs i fingrar och tår hmmmm tassar :) ?? Klart dom är söta…. ALLA mina bäbisar är ju sötast i hela världen ju ;)
#7 Jag tycker att du verkar hur trevlig som helst Emma :) så ett litet snack med mamma… sen löser vi nog det hela :) med en Pärla eller en Rubin…. *fniss* eller kanske en liten Smaragd.
#8 Hmm du kan tro att jag har lite problem att se vem som är Isis eller Ametist… de är lika som bär… jag bara hoppas att jag levererar rätt så att du inte får en ettåring istället ;)

Hihi… jaha första timmarna MYCKET BUS ! Ser att mina tjejer trivs himla fiiint :) Hur går allting annars ? Är ju så himla nyfiken ju så att jag spricker…. Många nafs i fingrar och tår hmmmm tassar :) ?? Klart dom är söta…. ALLA mina bäbisar är ju sötast i hela världen ju ;)
#7 Jag tycker att du verkar hur trevlig som helst Emma :) så ett litet snack med mamma… sen löser vi nog det hela :) med en Pärla eller en Rubin…. *fniss* eller kanske en liten Smaragd.
#8 Hmm du kan tro att jag har lite problem att se vem som är Isis eller Ametist… de är lika som bär… jag bara hoppas att jag levererar rätt så att du inte får en ettåring istället ;)

hmmmm…. hoppas att alla fattade att jag la in svaren två ggr för att putta upp tråden lite längre…hmmmm :)
#22 Har du fått mitt mail?:P Eller du kanske inte kollar mailen så ofta?=)
buhu
skrev precis ett jättelångt inlägg med explorer hängde sig så allt försvann, och jag måste springa i säng nu=(
Katterna är rädda för de små:P Stitch sitter på en köksstol o spanar med tassen i högsta hugg och leeloo håller sig så långt borta hon bara kan:)
Jade är värsta grävskopan, hon gräver överallt i köket ha ha:D
Safir verkar inte vara lika intresserad av de, hon dricker bara ur vattenskålen:) Och när det gäller bitandet har det varit väldigt väldigt lite, de enda eg är väl att de försöker gräva sig ner i mina tassar, vilket inte är jätteskönt;)

Men nehe, inte blanda ihop min tös med någon annan nu. ;-)
Jag har ju ställt in mig på att få hem en ädelsten till min fina illersamling här .-)
Skojigt att få se kort på systrarna. Längtar efter min lill tös jag med.
Konstigt det där, fast man redan har flera stycken kan man längta efter en alldeles ny valpis ändå. :-)
Skickar pussar till min lilla päls.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
,mycig med en liten tös :)
Hihi jag misstog med isis för ametist när jag var där

# Hmmm ska genast gå in och kolla Sandra…. då har jag nog missat det bara. När kommer du och hälsar på då ? 

#25 Din lilla päls pussar tillbaka…. med öppen mun 
Pusig päls ni har :)