Iller iFokus

Iller

Etikettlänkar
Läst 1274 ggr
Odis
4

Tips på rolig leksak=)

Jag hade ju grabbarna hos dagmatte i förra veckan, gick för övrigt super. Michaelaloretta ska ha stort tack än en gång för att hon öppnade upp sitt hem för mina killar=)

Men Michaela hade en prasseltunnel för katt med små tygbollar hängandes inuti. Mina grabbar vart storm förtjussta i den och tyckte att de var de roligaste som dom har sett. Jag har funderat länge på att köpa en sådan men dom har varit så snuskigt dyra, 200-300 spänn:S

Men så fick hag tipset Rusta har exakta likadana som dom djuraffärerna sälljer fast för 99 spänn! Helt iller säker leksak finns inget dom kan tugga i sig eller så skickar med en länk till rustas. Tips på rolig billig leksak helt enkelt=)

http://rusta.se/katt-tunnel-prickig-p75601283.aspx

VildaVittra
2

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Odis
1

Borde också funka=) 3 meter kanske är lite mastigt men den kan man ju säkert såga=)

Vad mina killar tyckte var roligt med kattunenel var just att den prasslade när dom springer i den, för det är nån prasselplast insygg mellan tygerna=) Sedan gillar dom att de finns fler hål att leta sig ut genom eller överasskande hoppa på den andra illern genom^^

VildaVittra
2

3 meter kan man bygga en labyrint av, man kan även fästa upp den på väggen och göra ett ihåligt klätterträd.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

UlrikaD
2

De största pojkarna har lite svårt att springa i den vita tuben bara. Den fastnar runt midjan på dem.😉

VildaVittra
3

De finns upp i diameter 610mm, de måste då nog vara ganska så övergödda. ;)

UlrikaD
1

Ok, när jag köpte så fanns det bara en storlek. Inte storlek 2.5kg jättebäver iallafall. Men töserna älskade den.

Mixxy
0

Åh då måste jag nog åka och köpa ett nytt till pälsarna här hemma. Jag köpte en prasseltunnel på Ullared för typ 2 år sedan och den har verkligen varit välanvänd. Den börjar gå sönder ute i kanterna så den ser inte så rolig ut längre. Bra tips!

Odis
0

Ja mina är helt galna i den^^ Och det var riktigt fin kvalite på den, den kommer inte gå sönder efter 5 gånger:P Som vissa billiga leksaker från bla ullared ibland kan göra:P

Denna är ihopfällbar också bra om man inte alltid vill ha den framme=)

Mixxy
0

Jag kan tänka mig att mycket från Ullared inte håller särskilt länge men med tanke på vad mycket vårat rör fått utstå och klarat så var den värd 80/90:- :D

enbartmalin
0

ÖB Har också tunnlar fast i leopard och zebra och ser lite lyxigare ut! ;)
Dom har andra varianter med ;)

Hälsningar Malin