OT. Transporthjälp
Hej, jag tänkte höra om det är någon här som ska på semester eller dylikt norrut i sommar? Typ Piteå eller Luleå? Det är en tjej i Haparanda som vill köpa en chinchilla av mig och jag bor i Karlskrona så varken hon eller jag kan åka så långt. Men var ni än bor, om ni ska mot Piteå eller Luleå i sommar och kan tänka er att mot betalning ta med en chinchilla o lämna henne till tjejen som vill köpa henne, så vore jag hemskt tacksam!!
Åker ju inte förbi Karlskrona =( Men annars hade jag kunnat hjälpa till =) Hade kunnat ta den till Boden då som ligger utanför Luleå =) Men då måste ju den komma antingen till Malmö eller Sthlm..
malmö är inga problem, dit kan vi få henne, vilket håll kör du från malmö till sthlm förresten? alltså vilken väg, du kör säkert förbi nåt som är närmare här än malmö misstänker jag.
Åker tåg :P Så det blir väl inte en massa ställen jag stannar på.. Lund, Hässleholm, Norrköping, Linköping, Alvesta (tror jag, inte säker), Mjölby m. fl. Minns tyvärr inga fler ställen :P

Jag bor ju i Luleå egentligen, men skall inte hem dit förrens kring den 18e augusti.
Men då är ju frågan hur långt det skulle vara mellan oss då? Jag är i Östersund… Har ingen aning om vart kalskrona är dock, men till Luleå skall jag i alla fall…
Östersund är låååångt härifrån ;) Karlskrona ligger i Blekinge, så långt ner i sydöstra Sverige du kan komma typ.
#3 kan du kolla om tåget stannar i kristianstad? Annars är nog Hässleholm det närmaste och smidigaste =) Vilket datum åker du?
hoppas det löser sig :D