Lung och ro, vart tog ni vägen!!!???
Det är sju år sedan jag hade valp här hemma och jag har totalt glömt bort hur det var.
Riktigt bortskämd har jag blivit med mina medelålders och äldre omplaceringsillrar som gärna sover många timmar i sträck för att sedan bara busa nån timme. Som inte drar runt på vattenskålen och definitivt inte badar i den. Låter maten vara i matskålen och drar inte runt maten överallt.
Jag trodde jag hade stökigt innan men jisses, det var verkligen lugnet före stormen.
Nu när Bus bor här håller han och en av akuthemsillrarna på HELA TIDEN i princip. Det är mat och vatten över hela golvet. Det är aldrig tyst. Det kan springas i rören femtioelva gånger på raken och allt som pinglar är jättekul. Dessutom kuttras det ständigt i vaket tillstånd. Skulle de mot förmodan sova så vaknar de illa kvickt när jag öppnar ett skåp eller bara ska på toa.
Som om inte det är nog så krävs ständig uppmärksamhet av mig av 2 andra illrar här hemma.
Den andra akuthemsillern följer mig i hasorna för att bli klappad på och för att kanske kunna tigga till sig en gotta, men tar jag upp henne så ska hon ner efter nån minut.
Amy (semesterillern) tycker de andra illrarna är skitläskiga och vill helst sitta i famnen och pussas dygnet runt om hon fick.
Sen så har vi då Funny som hoppar på de andra och får dem att skrika i högan sky. Biter/jagar de tillbaka så är de Funny som skriker som en stucken gris.
Som tur är tycker jag det är fantastiskt kul att ha dem här och jag ångrar mig inte nått men det hade faktiskt varit skönt med lite lugn och ro då och då. 
Sara
Det där med full rulle och bus hela dagen låter som Nova det :)

Hahaha! Det låter ju jättehärligt! *avundsjuk*
Haha låter supermysigt…Du får iaf aldrig tråkigt =)
Haha, låter mysigt. Du är får vara social hela tiden:D

hehe, visst är det underbart med valpar. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Blev nästa lite orolig för våran lilla valp för en stund sedan. Hon var inne i ett tokryck, skuttandes, fräsandes och kuttrandes. Hade säkert studsat runt i 30 minuter, så slängde jag in en boll under soffan och hon snabbt efter den…men ut kom aldrig någon iller. Jag lockade, visslade och stack sedan in huvudet för att se vad som hänt…hon hade tvärslocknat med bollen under hakan =))
#6 åhh, mysboll ju :)
#6 Underbart! 
Sara
#6 Så gulligt :)
Kul att höra att du verkar lycklig! För det är du värd!