Furet XL säljes
Jag vet inte riktigt om dessa burar passar för illrar, kanske som en liten sovkoja att ha på natten, eller kryp in. Om det inte är så, så får ni gärna ta bort annonsen.
Mina råttor har gnagt ett hål i botten på den, så det ska ni vara medvetna om. hålet är en halv decimeter brett ungefär, och några centimeter högt om man kan förklara det så. hålet är på en ''vägg'' på botten om ni förstår hur jag menar. Kan ta bild på det vid intresse.
Det borde vara lätt att laga för den händige, just nu har jag bara limmat dit tre plastbitar på insidan som en nödlösning tills min nya bur kommer. Så jag vet inte hur det kommer se ut när ni väl tar bort de bitarna med limmet. det kommer antagligen gå att pilla bort om man är duktig på sånt.
orginalhyllplanen följer med men ej rören.
Tänkte inte sätta något pris, utan det är något som vi kan komma överens om.
Den finns i Ängelholm, Skåne för avhämtning! (Säljer den inte innan jag fått hem den andra buren, vilket borde bli nästa vecka någon gång)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Dom är inte lagliga att stänga in illrar i men man kan ha dom öppna som krypin, vet att det finns några som har det.
Hälsningar Malin
Ingen som är ens lite intresserad? Om jag sätter ett pris på 500 då, sen får ni pruta inom rimliga gränser om ni känner att det är för dyrt för en trasig bur
lägg upp på blocket eller nått , alltid nån intresserad där :)
Sista rycket här innan blocket!
Buren skänkes, då råttan lyckats gnaga ett till hål på den. Vill ingen ha den så åker den ut på blocket!