Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1825 ggr
enbartmalin
4

Selar/koppel till Mälarillern

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Självklart kan du förbeställa selar till Mälarillern!
Du kombinerar själv färger efter smak och tycke.

Kommer även finnas färdiga selar att välja på.

Vill du ha mer info om vad som finns är det bara att skriva här eller kontakta mig i PM.

Selarna på bilden är bara ett litet urval av dom färger som finns.

Hälsningar Malin

VeronicaKahlbäck
1

Så snygga!

Vill bara lägga in ett gott ord, enligt mej helt klart bästa selarna du kan få till en iller :)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

enbartmalin
0

Tack så mycket Veronica! Det värmer att du tycker det :)

Hälsningar Malin

FerretCrow
0

Japp kanon selar verkligen. spånar och funderar. Har ju grisen här hemma som inte har egen sele =(

Doktor-och-Designer
0

Jag håller med Veronica, väldigt bra selar :) Vi ska ta en titt på hur behover ser ut här hemma.

Ceciliaolucifer
0

Vilses ägare kanske kan få välja en på plats? Jag har inte hunnit be dom mäta ännu. Men det kanske går bra att ta det på mälarillern?

enbartmalin
0

#5 Absolut :)

Hälsningar Malin

Odis
0

Dande har en av mina akutselar dvsa en sån sele som ligger och skräpar föratt den inte är bra. Har inget att mäta med men tresserade han är en stor bamsebjörn med en vintervikt på 2.9kg^^ Har du någon stor sele så är vi intresserade av att kika och prova på mälarillern=)

enbartmalin
0

Jag syr i alla storlekar :)
Så visst kommer det finnas, men jag kan itne lova att det i just din favorit färg osv.

Vill man vara säker på att få en som passar och i en färg man gillar så rekomenderar jag att beställa, det kostar ju inte något extra.
Du kan mäta med ett snöre som du sedan mäter med en linjal ;)
Annars får du hoppas du hittar en på utställningen! :)

Hälsningar Malin

Odis
0

Vi är inte så noga med färg^^ Kanske inte just baby rosa passar en stor bamse björn men annars är det rätt fritt^^

Det lite komiska är att vi varken äger snöre eller linjal….:P

Tänkte mer om du inte tar med dig hela lagret som du kanske har utan väljer ut några så får det gärna tas med en stor sele=)

enbartmalin
0

#9 Jag tar med mig dom jag har  och hinner sy tills dess :)

Hälsningar Malin