Iller iFokus

Iller

Etiketter: sajtenifokus
Läst 712 ggr
Faxlin
0

Mest aktiva inne på iller

Mest aktiva skribenter senaste månaden

Användare

Antal inlägg

1. ÅsaF

424

2. sara

392

3. skrollan

389

4. babsan

340

5. sarae

338

6. iller_tjejen

280

7. AlbaStiffler

255

8. Madde

249

9. Nora_Dede

242

10. sofieManne

208

11. Soffi

195

12. TanjaS

195

13. Guteillern

186

14. munkhammar

180

15. rikki

176

16. MimmieM

176

17. JossanH

160

18. ferretgirl

153

19. ViktorMarina

149

20. jenkass

132

21. Gasoline

114

22. sezierra

108

23. Velsan

107

24. TottsiGirl

100

25. Julie

99

26. _Ty_

95

27. kyken

94

28. Robinsnel

89

29. Saaba

86

30. Smeagol

85

31. LeeLoo

76

32. Gilla

75

33. Marina

72

34. japiloup

68

35. skrellet

68

36. dette

67

37. Nettan

67

38. Illercafe

66

39. _Stj3rnfallet_

65

40. elmo

65

41. nenna

63

42. Ceciliaolucifer

62

43. emoflickan

61

44. Strumpan

59

45. "kerran"

58

46. LinLin

56

47. tiiia

56

48. Thessan_87

56

49. Aelsklinn

55

50. MissFerret

55

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Se där då har man klättrat till 8:e plats.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sara
0

Jag döööör! Jag ligger på 2:a plats… Jisses, ni får bli bättre på att skriva folk!

Sara

Faxlin
0

haha, det var en bra inställning sara. Måste lära mig den. Istället för att skylla på att jag inget liv har så måste jag säga åt folk att skriva mer. ;-) Super, den är tagen.

Nu mina kära medlemmar skriv så att tangentbordet glöder där hemma. Så får vi se hur det ser ut vid nästa månadsskifte. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Bra jobbat sara =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

skrollan
0

Haha, och jag har hoppat från tolfteplats till tredjde :D:D

babsan
0

ojj, jag har ju knappt vart hemma :| haha :D

sezierra
0

Tjoho…. jag är med någonstans :D Eller kanske rättare sagt…jag har inget liv utanför Nova, jobbet och Fokus… ;)

Denna kommentar har tagits bort.
Gasoline
0

Jo men visst är man på toplistan fortfarande =)

Neeevis
0

haha =) ni som är i topp hur mycket sitter ni vid datorn? eller är ni bara otroligt aktiva när ni väl är inne?:D men det är härligt med datanördar som jag själv är (A)

dette
0

trodde inte att jag var bland dom men det var jag..

[tiiia]
0

*puh* hade jag kommit högre upp på listan hade nog sambon stängt av internet Flört han tycker att jag spenderar för mycket tid på ifokus

Faxlin
0

Va? Klart du inte gör tiiia, för lite tid är det väl? Du har ju fortfarande inte kommit upp på top tre listan .-)

Audiatur et altera pars

Neeevis
0

ÅsaF . hur ofta kommer denna listan upp? :)

sezierra
0

Vi får väl tjööta lite mer här och inte bara på msn Neeevis :D

Strumpan
0

# tjhoooo, jag håller med jag e likadan =)=)=)

Men jag har ramlat ner…..

Mvh Jenny

Faxlin
0

#14: Så ofta som jag vill. hihi
Jag ser listan hur ofta jag vill. Och den räknar alltid trettiodagar bakåt. Så skulle jag visa listan i morgon så är det trettio dagar tillbaka osv, osv.

#15: Ni får självklart prata här istället på msn. Annars får ju inte jag vara med :-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

#17 Det slutar då alltid att man ägnar sina sista lediga timmar på dygnet här så varför inte :) Och att prata med dig (och de flesta andra här också!) är bara trevligt! :)

Faxlin
0

#18: Låter bra det. Att du tycker vi är trevliga. Ja åtminstone de flesta av oss. ;-)
Man kan inte älska alla liksom. ;-)

Audiatur et altera pars

skrollan
0

jag måste ju viska att även min sambo sitter här och kollar lite när rutan är uppe ;) :)

Faxlin
0

#20: Vad roligt. Det gör min med, fast han ser bara de trådar där vi tjaffsar eller bråkar. Så anser han att vi illerägare är hopplösa bråkstakar med mig i spetsen. ;-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

#19 Man kan inte vara vänner med alla…om man nu inte är en iller och tror att hela värden älskar en :) Fast det kan man tro om man så är människa :)

Faxlin
0

haha, ja illrar kan verkligen tro det ;-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

# 23 Fast Nova älskar bara Miiiiig! Säger vi…det gör mig glad…hon älskar mig så mycket att hon tycker att vi ska gå ut och börja leka redan kl 4 på morgonen… jätte gullig plutta :D Gör hon det idag så blir jag sur…eller jag kanske glömmer att sova och häckar på fokus istället? och komar sen på jobbet…tjopp.

Faxlin
0

hmm, då blir vi inte poppis på ditt jobb om du kommer för sent på grund av oss. Så march i säng med dig :-) Har inte tänkt lägga ner sidan ikväll i allafall så den finns kvar i morgon med :-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Försent? Om jag struntar i å sova nu så kommer jag ju bara tidigt :) Dessutom så slutar jag tidigt för jag ska in till stan och köpa mat, sele och godis till Nova…dessutom hoppas jag på att hitta vetegrodsolja till henne också… annars blir jag deprimerad!

sezierra
0

Äsch…är ändå nästan inloggad alltid…om ingen annan stänger ner sidan…men ok

JA, MAMA!! ;)

Faxlin
0

haha, det sitter i generna att hojta om sänggående vet du. ;-) Jag är en sådan pestig mamma här hemma. Fast nu är mina troll vaken förrutom minstingen. är det lov så är det ,-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Nä usch…jag har humor som en soffa…och stavar som en kratta…

Faxlin
0

haha humor som en soffa. Tänk jag som alltid trott att de var helt humorlösa vilket jag inte alls tycker du är. ;-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Med tanke på hur de hela tiden gömmer saker för en så tror jag de har humor… för inte 17 kan någon hålla på och gömma saker utan att vilja jävlas med en… och jävlas gör man för att det roar en = soffor har humor :)

Långsökt eller hur :D

Faxlin
0

haha, japp det var långsökt, men ändå det finns en viss logik i det ändå. Så varför inte. Nu ska jag klura ut vad för sorts humor min soffa har :-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Det är så ologiskt att det blir logiskt!

Ska du städa? Nu? Du har definitvt satt hatten på fel håll! :)

sezierra
0

Förresten vad är det för ungar du har som låter dig sitta vid datorn hela dygnet? Här brukar mina päron klaga på att jag sitter mycket vid datorn… då kan jag säga att du är minsan värre! ;)

Faxlin
0

haha japp jag är värre. Mycket värre än mina barn. Men jag är vuxen och får bestämma själv. hihi
Mina barn får inte sitta så länge som mig vid datorn de kan förstöra synen och ryggen och ja allt sådant. Jag är redan så förstörd att det inte spelar någon roll ju :-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Brukar vara så! :) Sen är du ju faktiskt lite mamma åt hela illerfokus så du måste ju få mamma av dig på oss också och kolla så vi sköter oss :) Speciellt om man har såna virriga och klantiga medlemmar m jag.

Btw när kommer den där lathunden som jag är i sånt stort behov av? Så jag slipper sätta alla inlägg i fel kategori och du och dina Medarbetare jobba övertid med att rätta till mina klanterier? :)

Faxlin
0

Vilken lathund? Har jag lovat något som jag har missat aatt göra? ;-)
Jag har minne som en död fiskmås ska du veta. Speciellt sedan jag blev sämre i sjukdommen. Närminnet sviker som sjutton.

Tycker inte alls att du sätter dina inlägg fel. Så det så.

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Du har inte lovat… jag bara tycker du/nån borde skriva en liten lathund på vad det är för inlägg som man ska lägga var…annars kan du kanske göra en som heter övrigt och så kan jag lägga alla mina trådar där :) Jag är perfektionist ända ut i hårtopparna så allt ska vara perfekt… vilket mitt rum nu är men inte mitt ordningssinne på fokus…allt är i en enda röra och jag vet inte var allt ska vara. Jag gillar ordning! Allt ligger överst du vet! :)

Jag har minnsesluckor stora som atlanten så det går på ett ut…man får hjälpas åt! :)

Faxlin
0

Aha, okej, då fattar till och med jag. ja vi kanske skulle sätta oss och skriva en liten lathund som artikel om vad vi tänkt oss med de olika kategorierna. Smart förslag. Nu sak jag bara komma ihåg detta också :-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Jag kan skicka Nova att bita dig om du glömmer…eller eposta någon av dina illrar :)

Klart det är smart… jag är alltid smart! :D Fast kanske inte när det kommer till min egen hälsa…*Mummel*

Faxlin
0

haha ja jusst ja för om jag blir biten av nova då komemr jag ihåg att jag glömt något. frågan är hur jag ska komma ihop vad jag ska komma ihåg. ;-)

Audiatur et altera pars

sezierra
0

Jag påminner dig…för om jag glömmer bort det så kommer jag på det igen, enkelt! :)

Faxlin
0

Det lät bara bra det. ,-)

Audiatur et altera pars

Smeagol
0

Oj vad jag har sjunkit =( till 30:de plats. Men kan ju bero på att jag börjat hänga på massa andra forum oxså.. hihi

Marina
0

Oj vad jag har klättrat på listan =)

[tiiia]
0

#13 haha jag håller iofs med dig :) Fast jag har legat mkt högre upp i listan förr, bland top 10 har jag för mig. Fast nu har vi bara en dator så det är nog därför ;)

Faxlin
0

Ja du ser då tycker vi lika i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

skrollan
0

Haha. Fick precis kommentaren att jag är illernörd när jag sa att jag låg trea på mest aktiva av killen ;)

Faxlin
0

haha, så då vet vi vad du som är trea är. Undrar vad jag är då:-)

Audiatur et altera pars

skrollan
0

Haha, aa håller med :D

sezierra
0

Jag är då jätte stolt att jag finns med alls med tanke på hur kort tid jag varit medlem! :)

Fast jag tror det finns vissa om tycker jag häckar för mycket vid datorn…men det vet jag ingenting om :)