Vitalin?
Vitalin kan man väl bara köpa på ahms illertorg? Det står på sidan att frakt för två kg (minsta påsen) bara ska kosta fyrtio kronor, stämmer det? Någon som beställer?

Vi beställde 10 kg Vitalin (5 påsar) och två bandit igår och frakten gick på 235 kr.
Nej det stämmer inte frakten för Vitalin är inte 40kr utan fraktsteget över 130kr eftersom vitalin inte gåratt få ner i ett vadderat kuvert.. Man kan endast köpa vitalin från Amhs eftersom Amhs är den enda i sverige som importerar detta märket. :) Tips är att hålla öron och ögon öppna och passa på att köpa när amhs är på utställning, träffar eller liknande så slipper du frakten :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Vi tänkte börja med en två kilos påse, därför undrar jag vad frakt för just den kostar :)
En 2 kilos påse kostar 130:- i frakt men som sagt har du möjlighet är det ju kanon om man kan passa på att köpa på någon träff eller att någon som har vägarna förbi köper med sig till dig :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jo, vi brukar köpa på träffar, men det har varit lite glest med det nu sista tiden, så nu beställer vi storpack från internet för första gången..
#0 kolla med klarsferrets när de kommer hem. de brukar ha ett lager vitalin i borås har jag för mig. så slipper ni frakten!
jag kommer åka ner till borås den 28 juli så jag kan ta med mig mat ner om det skulle vara så. Passerar då skövde
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
#0 Var i Sverige bor du förressten?

# 8 Borås :) Det är vi som ska ha hand om lilith åtminstone ett tag framöver.
#6 Jag ska kolla med klarsferrets! Vore ju super om de hade.
Förresten, är artikeln med kattmatssammanställningen det enda infot som finns? Jag funderar på vilket som är bäst att köpa tills vi får tag på vitalin, vet någon vad science plan kitten har för värden?
jag tycker att orijen för katt är det bästa fodret. sen vitalin. och orijen går att få tag på i borås tror jag

Jag rekommenderades att köpa orijen, men det finns inte i borås :/ har kollat upp återförsäljarna på orijens hemsida, så jag är 100 % säker :(
Därför behöver jag ett andrahandsalternativ. Eller tredjehands, egentligen, efter både vitalin och orijen :/
#11 hills kitten & royal canin kitten. är bra alternativ

Hehe, det är helt förståeligt :) Det skulle ju vara jättebra om vi kunde få köpa en påse, men jag köper på mig lite royal canin kitten så länge. Så har vi iaf någonting.

jag har en låda med vitalin hemma hos mig nu. så de som bor i närheten får gjärna kontakta mig på emelie.klar@telia.com så fixar det sig. pma dock inte efersom jag så sällan är ute på iller.ifokus. men som sagt, jag har vitalin hemma hos mig så det är bara att maila =D
Så bra då löste de hela sig :)
Superbra att du kunde få hem det. =)) så folk slipper frakten. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#15 åh, vad snällt, skickar ett mail meddetsamma :)