Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 2699 ggr
Tuhkur
1

Alessio fortfarande letar efter sitt eget hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr passade han inte ihop med annan iller(hane) som var tidigare i familj och han kom tillbaka. De båda ville vara dominerande. Alessio är mycket dominerande och han behöver vara ensamiller eller komma till familj var finns iller som vågar bestämma sig över honom. (Med våra honor passar han ihop utan problem)

Han är inte iller som älskar sitta i knä (åtminstone inte i sin ålder just nu). Han vill ha mycket aktivitet och lek. Han är som en liten tornado Glad

Han är 3 månader gammal, vaccinerad(även mot rabies),har EU-pet passport,id-chip och stamtavla.  ferretfairy.weebly.com här finns information om hans föräldrarna

Om du tänker att just du är den här person som vill ge honom ett bra hem med allt som han behöver då kontakta mig: itsrek28@gmail.com

(Han bor nära Stockholm)

PS! Innan du skaffar en iller - se till att du inte har allergier mot dem.

FerretCrow
0

Nej vad tråkigt. Hoppas killen finner sitt hem

Tuhkur
2

Jag hoppas också, men jag ska inte sälja honom vem som helst också :) Har inte alls brottom att sälja honom -  viktigast är att hem och nya ägare måste vara rätt ;)

FerretCrow
2

#2 Jo helt klart. dom stannar tills dom finner rätt hem. jag hade ju en som det tog 6 månader att finna rätt hem till och hon har nu funnit sitt hem men ännu ej flyttat, men har ingen brådska jag heller =)

blade.carro
0

Jag skulle nog väldigt gärna ta med honom hem till mig =) finns han kvar? väldigt fin kille måste jag säga!

Tuhkur
0

Han är bokad :)