Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 293 ggr
Sara
0

Funny ska få en ny kompis

I morgon kommer det att flytta in en silvertomtekille här. Han är ca 12-14 veckor gammal och visst redan stor som ett hus.

Spännande!!

Sara

HannaM
0
TottsiGirl
0

Ååå va roligt Sara STORT GRATTIS till lillgrabben :) Å va kul för Funny med en ny lekkamrat! STORA kramar från mig, Ted och virvelvinden Fiona

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

kitty
0

Grattis Sara!

vad kul för er.. du får slänga upp bilder sedan :9

kram på er

AlbaStiffler
0

Å vad kul… hoppas funny gillar honom. Ibland är bästa medicinen att snabbt "täppa" igen hålet efter en förlorad iller med en ny. Både för illerkompisen och husse/matte. Även om de aldrig ersätter den gamla. Då glömmer man lättare hur värdelöst det är med döden… Lycka till med valpis! :-D

skrollan
0

Åhh,då vill v se bilder. Grattis :D

Faxlin
0

GRATTIS, vad skojigt för er. Ser fram emot bilder på vilden sedan.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Guteillern
0

Grattis Sara, hoppas du och Funny får kul tillsammans med grabben.

Soffi
0

Grattis till tillökningen! Säger som alla andra, ladda gärna upp bilder.

Hoppas allt går bra.

NoraDede
0

grattis=)

Madde
0

Grattis sara. =) Så glad jag blir din och funnys skull. =) Då hoppas jag att vi får se lite kort på tillskottet i familjen sen.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

holtz
0

Grattis Sara :) En redig pojk blir nog bra för er tösers del ;) Glöm inte massa bilder sen!

Sara
0

Haha! Jo Funny kommer att bli sååååå glad så.. *ironi* Men med den här killen så får hon nog se upp. Han lär ta tillbaka om hon blir för jäklig.

Sara

Madde
0

=)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sofie
0

Grattis!