Funny ska få en ny kompis
I morgon kommer det att flytta in en silvertomtekille här. Han är ca 12-14 veckor gammal och visst redan stor som ett hus.
Spännande!!
Sara

Lycka till! Hoppas Funny blir glad
Ååå va roligt Sara STORT GRATTIS till lillgrabben :) Å va kul för Funny med en ny lekkamrat! STORA kramar från mig, Ted och virvelvinden Fiona
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Grattis Sara!
vad kul för er.. du får slänga upp bilder sedan :9
kram på er

Å vad kul… hoppas funny gillar honom. Ibland är bästa medicinen att snabbt "täppa" igen hålet efter en förlorad iller med en ny. Både för illerkompisen och husse/matte. Även om de aldrig ersätter den gamla. Då glömmer man lättare hur värdelöst det är med döden… Lycka till med valpis! :-D
Åhh,då vill v se bilder. Grattis :D

GRATTIS, vad skojigt för er. Ser fram emot bilder på vilden sedan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Grattis Sara, hoppas du och Funny får kul tillsammans med grabben.

Grattis till tillökningen! Säger som alla andra, ladda gärna upp bilder.
Hoppas allt går bra.
grattis=)
Grattis sara. =) Så glad jag blir din och funnys skull. =) Då hoppas jag att vi får se lite kort på tillskottet i familjen sen.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Grattis Sara :) En redig pojk blir nog bra för er tösers del ;) Glöm inte massa bilder sen!
Haha! Jo Funny kommer att bli sååååå glad så.. *ironi* Men med den här killen så får hon nog se upp. Han lär ta tillbaka om hon blir för jäklig.
Sara
=)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Grattis!